Spawn: The Eternal (1997)

PlayStation

Ontwikkeld door Sony

Gebaseerd op de strip Spawn, draait de game om geheim agent Simmons. Na door zijn eigen mannen te zijn vermoord, komt hij in de hel terecht waar hij een deal sluit met de duivel. Hij komt terug onder de levenden, maar komt erachter dat zijn vrouw is getrouwd met zijn beste vriend. Om zijn ziel te redden, moet hij door de tijd heen razen waarbij hij onder andere Violator, the Phlebiac Brothers, Mr. C, Soul Trapper, the Glass Spiders, Medieval Spawn en Angel tegen komt. De game combineert twee stijlen met aan de ene kant het verkennen van omgevingen, kratten kapot slaan en obstakels ontwijken om power-ups te vinden. Maar wanneer Spawn vijanden tegen komt schakelt de game naar een vechtmodus zoals bekend in beat ‘em up games.

1,0
Dit was te slecht voor woorden.

Vond de strips vroeger wel lachen maar dit had helemaal nergens meer mee te maken.

Wanproduct eerste klas.

Zat tussen de games van Sony te kijken zie je dit ineens staan.