Antarctic Adventure (1983)

Alternatieve titel: Kekkyoku Nankyoku Daibōken

MSX Series PC / ColecoVision / Nintendo Entertainment System / PlayStation / Game Boy / Sega Saturn / Game Boy Color / Mobile / PlayStation Portable / PlayStation 3 / Nintendo Wii / PlayStation Vita / Nintendo 3DS / Nintendo Wii U

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami en Coleco

Terwijl de tijd verstrijkt en het ijs begint te scheuren, moet Pentarou de Penguin de volgende onderzoekspost zien te bereiken. Zeeleeuwen dienen vermeden te worden. Tijdens de levels springen er vissen uit de ijsgaten, die kunnen worden opgevangen voor bonuspunten.

avatar van Tommeh
Hulde!

avatar van S10
S10
Wow dat spel heb ik veel gespeeld.
We moeten dan ook even Antartic adventure 2 toevoegen

avatar van Bahamut Zero
Dit was volgens mij het eerste spel wat ik van mijn leven speelde, was het niet de bedoeling om heel antartica rond te reizen en aan het eind van elk level moest je een soort van hagedis door het ijs laten zakken door op soort van blokjes te springen? Super simpele game maar daarom niet minder om je gameleven mee te beginnen