SingStar (2004)

PlayStation 2
Party

Ontwikkeld door Sony

Singstar is een karaoke-game waarin je mee moet zingen met bekende liedjes om punten te verdienen. Dit kan je in je eentje, met zijn tweeën of zelfs met zijn achten doen. Je hebt keuze uit vele verschillende liedjes zoals "YMCA" van de Village People, "Kung Fu Fighting" van Carl Douglas en "Superstar" van Jamelia.

avatar van Status Seeker
De eerste paar dagen aardig (al moet je menig dramatisch commercieel nummer meezingen), maar daarna heeft het alleen stof gevangen. Echt iets om een avondje met een paar karaokefreaks te doen. 3*

avatar van Mart
In je eentje is er niet veel aan, maar als je het met een groot gezelschap doet is het echt geweldig om te doen! Vooral "I Believe In A Thing Called Love" van The Darkness is echt hilarisch om te zingen! Toen ik dat nummer voor het eerst deed gingen mijn longen zowat kapot van het hoge uithalen Achteraf gezien vind ik dit toch de beste SingStar, samen met SingStar Party.

avatar van S10
S10
Jammer van het ontbreken van duet mode.

avatar van gemaster
Leuk om met vrienden te spelen, in je eentje is dit niet echt leuk.

Op vakantie in Renesse kwam dit spel echter wel goed uit. Ik ging op vakantie met een groep vrienden naar een camping en daar hadden we het nogal luxe aangepakt. We sliepen met zijn achten in 2 achtpersoonstenten en een caravan met voortent. Daarnaast hadden we 3 tv's, een pc en een playstation 2 meegenomen. Normaal gesproken trek je daar natuurlijk alleen puisterige nerds mee aan, maar dankzij Singstar stond in no time onze hele tent vol met leuke meisjes die ook mee wilden zingen. Een uitstekende uitvinding dus, dat Singstar.

avatar van Stan
Weer zo een spel dat leuk is als je het zelf niet hebt.
Ik heb het neit dus vind het altijd geweldig om het bij iemand anders te doen

Stan schreef:
Weer zo een spel dat leuk is als je het zelf niet hebt.
Ik heb het neit dus vind het altijd geweldig om het bij iemand anders te doen

Haha inderdaad.. Heb het spel zelf ook niet, maar een vriendin van me wel.. Dus altijd met haar verjaardag, kerst en andere feestjes gaan we met zn allen heel hard zingen (Of iets wat daarop moet lijken:P)

Game_Kaza
Mijn stem is helemaal laag geworden van het spel.
Kortom geweldig gedaan.

gemaster schreef:

Heb je het overigens werkelijk ook single player uitgeprobeerd? Lijkt me vreselijk.

avatar van Status Seeker
Goodfella_90 schreef:

Het is niet leuk om 10x nummers als Superstar te zingen idd

avatar van Kos
Kos
Niet gemaakt voor mensen zoals ik denk ik .

avatar van gemaster
Goodfella_90 schreef:

Zaterdagnacht om een uur of 5 bij een vriend. Iedereen lag al te slapen en ik wilde nog even doorgaan. Was niet zo'n succes.

avatar van equalizersound
ik heb de pop hits versie gespeeld ik kna voor geen meter zingen maar op easy kan ik nog de singstar worden het is niet helemaal mijn spel maar toch vermakelijk

avatar van Bennerd
Verander Ace of Spades van Motörhead in een zomers poppynummer: laat je 2 jaar jongere zus het zingen

avatar van wiiplayer
Het zingen ging niet altijd perfect xD

Het spel bij uitstek om aangeschoten op verjaardag mee te blèren , voor de rest moet je er van houden een 3

avatar van creepy_one
gemaster schreef:
Leuk om met vrienden te spelen, in je eentje is dit niet echt leuk.

XD

avatar van creepy_one
voor mensen die een zing carrière willen beginnen is dit misschien wel perfect

creepy_one schreef:
voor mensen die een zing carrière willen beginnen is dit misschien wel perfect

Valt mee , gezien het feit dat je dit doet op de bank met je vrienden en familie , of voor je zelf. Het is niet een talentenjacht als idols of noem al die shows op. Via de ps3 is de kans groter, want die singstars ondersteunen psn, waardoor je filmpjes over de gehele wereld deelt.

avatar van Starmaster501
Plus dat Singstar alleen op toonhoogte werkt, zo zat ik eens uuuaaaaauuueeeuuaahhh en nog een goede score ook. Ik hou niet van zingen.

avatar van youngtick
Aah. Singstar, de game die ik op mijn 15de verjaardag kreeg. Echt verschrikkelijk lachen als je dit met familie en vrienden speeld. Ook een kleine tijd in mijn eenje gespeeld, maar op een gegeven heb ik het laten liggen. De campaign om singstar is wel grappig, maar niet hoogstaand.

3,5 ster voor de volle vermaak.