GTI Club+ (2008)

Alternatieve titel: GTI Club+: Rally Cote D'Azur

Arcade / PlayStation 3

Ontwikkeld door Sumo
Uitgegeven door Konami

In deze game grijp je met beide handen het stuur van verschillende kekke GTI's. Ze zijn afgesteld voor pittige races, het betere beukwerk of snelle inhaalmanoeuvres. Online neem je het op tegen meerdere spelers in een race met controlepunten of ga je de explosieve strijd aan in een chaotisch potje Bomb Tag. Speel nieuwe stickers en kleurenschema's vrij om je auto helemaal aan jou wensen aan te passen.

avatar van playzz82
1,0
Verschrikkelijk, niet ps3 waardig, graphics zijn nog niet eens zo heel erg beroerd, alhoewel denk dat deze game ook wel op de ps2 had kunnen draaien.
Maar de gameplay pffff nee niks maar dan ook niks voelde goed aan, ik kreeg het gevoel alsof ik een 8-bit racegame aan het spelen was.

Dikke onvoldoende