WWE SmackDown! Here Comes the Pain (2003)

Alternatieve titel: Exciting Pro Wrestling 5

PlayStation 2
Fighting

Ontwikkeld door Yuke's
Uitgegeven door THQ

Herleef het spektakel van de WWE in deze game. Ontwikkel je eigen Superstar en neem hem mee door de verschillende story lines van de game exclusief geschreven door de WWE schrijvers. Nieuw in deze game zijn match types als: Bra & Panty, First Blood en Elimination Chamber. Tevens kun je met je zuurverdiende geld in de season mode, welbekende Legends als: Jimmy Snuka, Seargent Slaughter en anderen te kopen.

Ah, m´n eerste toevoeging.

Ik moet zeggen dat dit echt een geniale worstel game is en volgens velen ook aan top behoort.

Het is lekker arcade, maar je kunt ook een flink robbertje vechten hoor.
Door de introductie van het reversal systeem kun je ook moves counteren. Wat zeker een pluspunt is, aangezien ze deze optie in SMACKDOWN! (vs. RAW) games die hierna gereleased zijn ook hebben toegevoegd.

Ik heb me in het bijzonder vermaakt met de season mode, je hebt zoveel opties om keuze te maken en die hebben later weer effect op het verloop van de verhaallijn. Pluspunt hierbij is, is dat er hier geen voice overs van de worstelaars zijn. Wat in hierna volgende reeks wel zo is. Door dit heb je beduidend meer keuzes.

Wat ik ook een groot pluspunt vind is wanneer je klaar bent met een seizoen je weer een nieuw seizoen kunt starten en je kunt gewoon de oude champs, stats enz. erin laten. Hierdoor heb je niet het gevoel alsof je voor niks hebt gespeeld.

Opvallend aan deze game is, is dat er geen commentaar bijzit. Op zich wel een goede stap, want in Shut Your Mouth was dit toch alleen maar sporadisch het geval.

De nieuwe match types zijn op zich wel lachen. Bra and Panties. Probeer de kleren van de diva's eraf te trekken.
De Elimination Chamber vond ik wel goed gedaan, vooral als je helemaal omhoog ging klimmen en als je dan je tegenstander mist ben je helemaal rood.

Ook nieuw in deze game is de optie om Legends te kopen - wat ook is aangehouden in reeks - , het is wel lachen om met al die oude bekenden te spelen.

Tevens is dit ook de enige WWE game met Goldberg erin, dus als je altijd met Goldberg hebt willen spelen is dit je kans.
Alleen jammer dat Jeff Hardy er weer niet bij zit.

Desondanks heb ik mij toch goed weten te vermaken met deze game en hij krijgt gewoon 5, 0 sterren van mij.

27predator27
echt leuk spel, enige game ook met Goldberg.
en met Career mode kun je je eindeloos vermaken.
voor mij 4 sterren!

avatar van kaholiic
Goldberg is 1 van mijn favoriete!