Dragon Ball Z: Infinite World (2008)

Alternatieve titel: Doragon Bōru Zetto Infinitto Wārudo

PlayStation 2
Fighting

Ontwikkeld door Dimps
Uitgegeven door Atari en Bandai

Infinite World maakt gebruik van het "Capsulesysteem". Spelers kunnen hun vechter aanpassen door vaardigheden te kopen en deze toe te voegen aan een aanpasbare Skill Tray. De game is vergelijkbaar met Dragon Ball Z: Budokai 3, waarbij enkele gameplay-elementen zijn verwijderd. Het combineert ook alle voorgaande games tot één met enkele elementen van de Shin Budokai-spellen en enkele elementen van Dragon Ball Z: Budokai en het vervolg. De nieuwe Dragon Mission-modus is de hoofdmode van de game en bevat veel momenten uit de anime. In deze mode speelt de speler veel van de belangrijkste momenten uit het verhaal van de Dragon Ball-serie.

avatar van ps3me
lijkt mij een super wijs spel: meer dan 40 personage's en meer dan 100 transformaties:D
word leuk en EXCLUSIEF voor de Playstation 2

avatar van ps3me
en ook trouwens een soort free-roaming vanwege sommige screenshots waarbij goku door een soort 3D level loopt lijkt het

joeri592
alleen voor de ps2 en niet voor ps 3 en 360?

avatar van ps3me
alleen ps2, dat deden ze express voor alle fans die geen 360 of ps3 hebben en of hadden.

avatar van Marcellussss
Deze kwam toch 4 november uit?

nee komt uit op 5 december in Europa

avatar van Bahamut Zero
heb hem al liggen, zal hem deze week eens aan de tand voelen

hoe kom je er nu al aan dan, ik dacht dat hij pas 5 december uit kwam in EU

avatar van Bahamut Zero
Ik heb een omgebouwde PS2, welliswaar is dit illegaal maar hij was deze week al te downloaden, dit biedt voor mij heel veel voordelen omdat er gewoon hele goede RPG's zijn die nooit het europese vaste land bereiken...

avatar van Marcellussss
Dat, en je kan games eerst testen zodat je zeker weet geen troep te kopen.

Ik ga zeker deze game kopen.
Gewoon te dope voor woorden dat je Bubbles gewoon kan vangen.

Real_Games1 schreef:
Ik ga zeker deze game kopen.
Gewoon te dope voor woorden dat je Bubbles gewoon kan vangen.

Daar sluit ik mij bij aan!

Leuke game!! Die mini-games zijn erg leuk, al ergerde ik me aan die eerste, met dat je door vreemde hoepels moest springen enzo... Ik snapte het nut er ook niet echt van. Verder wel leuk spel, vooral de mini-games die je herkent uit de anime zijn leuk zoals over Snakeway rennen, Goku laten trainen in zijn ruimteschip en Bubbles vangen bijv.
Besturing is wel weer even wennen. Ik kan momenteel Freeza maar niet verslaan...

Toch een 4*

avatar van Marcellussss
Is het een game geworden waar je daadwerkelijk moeite voor moet doen? RPG-elementen? Dat lijkt me wel wat. Ik ga hem vanavond maar even spelen denk ik.

Mooi, mooi, mooi.
ik kan niet wachten het te spelen

avatar van ps3me
Nou, dit spel is een goede game, alleen mist er wel een deel en sommige stukje kloppen niet helemaal met de serie...
Het spel zelf, had ik wel iets meer van verwacht dan over een map rennen als een schaak pion en dan vechten en weer rennen naar de volgende uitdaging. Wat wel verbetert is is dat je sommige stukjes zoals na het gevecht met Frieza en Namek op ontploffen staat, dat je dan moet vliegen etc. naar dat spaceship van Frieza etc.

Dus dit spel is wel de moeite waard, maar de zogeheten "Top" game uit de Dragon ball serie... is het zeker niet geworden voor ps2.. Dat was Budokai thenkaichi 2 en niet zoals volgens de producers genoemd dit spel.

Dus over het algemeen is dit spel zeker vermakelijk, maar lang niet de beste!

joeri592
waarom staat dit spel dan in je top 10 en niet dbz tenkachi 2??

avatar van ps3me
Omdat ik er nu op het moment wel heel veel plezier aan beleef, en met die gedachte pas ik mijn top 10 aan

o oke
op die manier

avatar van ps3me
Ja, en er staan ook een paar spellen in die ik gewoon erg goed vind!

Misschien dat ik dit laatste deel uit de reeks voor de PlayStation 2 nog wel ga aanschaffen. Voor € 29,99 laat ik deze game denk ik niet liggen.
De previews van het spel waren dan ook best positief te noemen.

Wassup ! schreef:
De previews van het spel waren dan ook best positief te noemen.

Het spel is ook best leuk, toen het net uit was voor 50 euro gekocht... 50 euro is het net niet waard maar 30 sowieso!

joeri592
op de achterkant zie je iemand ik weet niet meer wie op een draak lopen, is de story mode dan een soort advanture??