Age of Booty (2008)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Strategy

Ontwikkeld door Backbone
Uitgegeven door Capcom

Age of Booty is een strategiegame die draait om een piratenschip, waarmee je moet vechten en die je moet upgraden met het goud dat je verdient of hebt geplunderd. Je moet het opnemen tegen andere groepen piraten en plundert dorpen en steden op het vaste land.

avatar van DonOswaldo
Leuk.

Hou wel van dit soort spelletjes. Leuk in elkaar gezet en het online gedeelte was erg vermakelijk en ook de challenges kon ik me mee vermaken (de easy ones waren uiteraard wat easy). Het zelf een map bouwen is niet echt heel interessant (al is het natuurlijk handig dat de optie er is), maar gelukkig zijn er genoeg leuke mappen.

Het onderscheidt in groepen is wat saai (met alleen kleurtjes). Power-ups zijn er niet echt veel, maar eigenlijk wel genoeg, alleen de upgrade van de schepen mocht van mij iets verder doorgaan wat mij betreft (en dan vooral de snelheid).

Na de challenges en een aantal keer online spelen heb je het ook wel weer gezien, maar dat boeit me niet zoveel. Kleine 3,5*