Lifesigns: Hospital Affairs (2008)

Nintendo DS
Simulation

Ontwikkeld door Spike
Uitgegeven door JoWood en Atari

Lifesigns: Hospital Affairs is een spel waarin je een arts speelt. Jij moet de levens van mensen redden en elke seconde telt. Als een jonge, gemotiveerde arts leer je het dagelijkse leven in het ziekenhuis kennen. Door spannende uren door te brengen in de operatiekamer doe je ervaring op, red je levens en beoefen je lastige operaties. Je begint je carrière als een assistent-arts en zul je na een lange harde weg de hoofdarts worden van het ziekenhuis. Bovendien bevat de game een portie drama, liefde en intriges. Om de dagelijkse stress even te kunnen vergeten, bevat de game ook enkele mini-games.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.