NBA Jam (1993)

Arcade / Game Boy / Sega CD / Sega Game Gear / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Sports

Ontwikkeld door Midway
Uitgegeven door Midway

NBA Jam is een twee-tegen-twee basketball spel waar je kan kiezen uit alle NBA teams uit het seizoen 1992-1993 (Arcade: 1991-1992). Met spelers als Barkley, Starks, Pippen, en Grant kun je tal van onrealistische dunks uithalen.

avatar van Kos
Kos
Ultiem Arcade spel. Van die hele powerdunks op je tegenstander bij de multiplayer versie .

avatar van kArIzMa_TuRk
Ook deze game is een van mijn favoriete basketball-games. Heerlijk dunken!

avatar van Thomas83
Dit was een van mijn favoriete games op de SNES. Heel leuke arcade sportactie. Prachtig die spectaculaire dunks etc.
Ook erg leuk was de uitstraling van het spel en de dingen die de commentator riep.

gerwinf
Hes on fire! En dan vette dunks maken. Een van de betere aankopen op de megadrive. De multiplayer was ook dik in orde.

avatar van T37king
echt wel goed deze spel een 4.0

avatar van drezic
Geweldig spel! T.E. (tournament edition) was wellicht nog mooier maar NBA Jam blijft voor mij een echte klassieker.

Boomshakalaka!

avatar van mnrk
Jajajaja....

Hes on fire....boomshakalaka...waar hoor je nog deze spreuken in game's !!!

Heel wat uurtjes doorgebracht op de SNES.
Wie kon er de meest gekke dunks maken...en hoelang kon je het netje laten branden bij elk punt wat je maakte !!

Muggsy
Er gaat niets boven een driepunter at the buzzer om de wedstrijd te winnen en nadien een dansje uitvoeren op die gekke overwinningsmuziek voor de ogen van verbijsterde ouders, 4,5 sterren.

BOOOOOOMSHAKALAKAAA..