UFC 2009: Undisputed (2009)

Alternatieve titel: Ultimate Fighting Championship 2009

PlayStation 3 / Xbox 360
Fighting / Sports

Ontwikkeld door Yuke's
Uitgegeven door THQ

De game Ultimate Fighting Championship 2009 is gebaseerd op het gelijknamige vechtkampioenschap waarin alle vechtsporten toegelaten zijn. In de game wordt een match begeleid door de nodige coaches, aankondigers en alle andere mensen die rond de ring staan. De game bevat meer dan 80 vechtersbazen verdeeld over vijf gewichtsklasse.

Ik verheug me al erg op deze game de trailers zijn er al en bijna alle belangrijken vechters van de ufc zitten er in nu maar wachten tot hij komt !!!

zozo ze zeggen dat het spel 22 mei verkrijgbaar is bij bol.com heb hem nu al gereserveerd dus ik heb er al eentje

Lees voornamelijk dat het vooral een simulatie is! Dus geen energie balkjes of gekke power ups of fratsen. Met een stoot kan je iemand al knock out slaan. Klinkt veelbelovend. De gameplay schijnt ook erg goed aan te voelen. Nou wachten op de demo dan maar.

jah dat is waar eerst altijd maar zoals def jam of wwe smackdown vs raw 2009 etc altijd maar finishers enzo nu kan je bij een schop of een klap op je gezicht al knock out gaan daarbij kan je nog worstelen en jiu-jitsu doen waar je ook andere vechters knock out kan laten gaan !!!! heb er al erg zin in

ps rujar als je hem nu al besteld bij bol.com wel dure prijs maar dat heb je er denk ik wel voor over ( 62.99) dan heb je hem in mei /juni in huis !!!!

erg zin in

avatar van jaspertje3
Stem is verwijderd, spel is nog nergens uit.
Voor de volledigheid maar meteen releasedatum + packshot geplaatst.

ik heb hem gespeeld in het demo is niks waard fight night round 3 is 10 keer beter 2.00**

joeri592
je mag niet stemmen als je alleen de demo gespeeld hebt

avatar van jaspertje3
Stem verwijderd, spel is nog nergens uit.

joeri592
hij heeft opniew gestemt denk ik

avatar van TonyTHorror
Die demo is geweldig
Makkelijk op te pakken en met vrienden lach je je helemaal kapot, je voelt de klappen haast zelf.

De demo is echt heel cool als dit spel uitkomt koop ik het 100%

Als ik de demo een cijfer moet geven geef ik een 5.

avatar van mnrk
Demo is inderdaad helemaal dik in orde.

Dit kan zeker te weten een topper worden.

avatar van pascal83
De demo is inderdaad erg leuk, alleen is de computer lachwekkend slecht.

avatar van Naomi Watts
Vind ik wel meevallen zolang je niet op de makkelijkste moeilijkheidsgraad speelt. Mijn vrees is een beetje dat de fighters met submission skills zwaar in het voordeel zijn. En ik ben net een UFC fanatic die juist niet van dat soort fighters houdt. Edith Larente ziet er trouwens in gamevariant ook zeer goed uit .

avatar van gemaster
Heb de demo ook gespeeld en ik vond het leuk. Denk wel dat dit vooral erg geinig is met een vriend die er ook bedreven in is. Ik zal dit niet gaan kopen voor het volle pond, maar als ie over een jaartje ergens in de budgetbak ligt, is dit erg leuk.

avatar van pascal83
Naomi Watts schreef:

Klopt, daar kwam ik vandaag ook achter. Op het moeilijkste niveau lijken de vechters met submission skills inderdaad zwaar in het voordeel te zijn.

avatar van Naomi Watts
Inderdaad en Liddell lijkt ook zwaar overpowered.

Die demo is inderdaad genieten, met vrienden een avondje zitten doen:P Als ie uitkomt, haal ik um direct;)

avatar van wwelover
De Demo is erg leuk moet ik zeggen, doe normaal enkel WWE spellen, maar je kunt wel zien dat het van dezelfde makers is. Prachtig spel.

avatar van Naomi Watts
Zijn er eigenlijk al Cheikh Kongo screens? Als fan van de beste man wel benieuwd naar de virtuele Kongo.

positieve Berichten hierzo.

Als UFC fan moest ik de demo sowieso binnenhalen en ik moet zeggen wat een spel. THQ heeft het realisme echt goed overgebracht naar dit spel. Je ziet de bekende commentatoren, ik bedoel je ziet zelfs de cutman die je altijd ziet en de ronde dames.

Dat er geen (levens) balkjes en dergelijke zijn vind ik juist goed, is in mijn opzicht ook niet echt nodig. Aan een vechter kun je wel zien in hoeverre die gewond is. Door middel van de wonden natuurlijk, tijdens de ronden door hoe zijn wonden worden verzorgd enz.

Dit wordt echt een toppertje hoor, ook ben je geen fan van UFC. Door dit spel wordt je geheid een fan.

Demo ook maar gespeeld.

Ziet er erg goed uit, toch loopt het niet helemaal vloeiend vind ik. Nog iets wat houterig met slaan of schoppen. Ik ben nog niet echt overtuigd.

Wat ik wel echt tof vind is die 'slowmotion' waarbij je je tegenstander helemaal kapot kan bashen en dan eigenlijk geen tegenstand meer biedt

Helaas (maar ja hoe kan het anders?) Heb je weer 1000 verschillende knopen en combinaties.

Rujar schreef:

Ja dat is toch het mooie aan dit spel? Wat wil je dan 3 knoppen? Schoppen slaan verdedigen..

Dit wordt gewoon een super game! Goeie graphics, spektakel en vele mogelijkheden. Denk dat ik deze game veeel online ga doen

Nee ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat als je een gerichte ‘simpele’ uppercut wil in het heetst van de strijd wil geven dan is een lange/ingewikkelde combinaties niet echt praktisch of het komt dan niet echt lekker uit de verf. Of je hebt alweer een beuk gekregen waardoor een combinatie weer opnieuw moet inzetten. Dat wekt bij een lichte irritatie waardoor je dan weer snel terugvalt op het button bashen.

avatar van Naomi Watts
Ik zie niet echt in waarom je een uppercut zal doen in het heetst van de strijd. Ik vind die verschillende knoppencombinaties wel fijn, geef tde game wat meer diepgang en als je in het heetst van de strijd die buttoncombinaties niet kan uivoeren moet ej echt bij jezelf te rade gaan.

Waarom staat hier 29 Mei terwijl het bij sommige winkels nu al verkrijg baar is?? En de Officele release data in NL is 22 Mei.

Ik heb hem nu in bezit en ik moet zeggen dat ie best pittig is, de carreer mode dan Ik ga nog geen oordeel geven, dat doe ik pas als ik iets meer in het spel zit.

Als het te moeilijk is kun je het 1 niveau omlaag zetten.

Het enige waar ik nog moeite mee heb is de Sumbission.

De Career mode is top.

De Classic fights zijn ook leuk om te doen.

Online is ook super leuk.

Top spel.

goed spel maar wel langzaam....pffffff..hou meer van spellen als wolferine..