The Saboteur (2009)

Xbox 360 / PC / PlayStation 3

Ontwikkeld door Pandemic
Uitgegeven door Electronic Arts

Saboteur is een third person action game waarin je het verhaal volgt van Sean, een doodnormale burger wiens vrienden door Duitse soldaten vermoord zijn. Hij zoekt wraak en zal op typische manieren zijn vijanden vermoorden. Het spel speelt zich af in de hoofdstad van Frankrijk, Parijs. Hier zul je de beschikking hebben over vele verschillende wapens en voertuigen om je doel te bereiken.

shadowmaster100
deze game is zo middelmatig dat ik ben gestopt met spelen,k heb gwn genoeg van sulke saaie games.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Onzinnige berichten verwijderd.

[edit]Off topic berichten verwijderd. Houd het bij de game aub[/edit]

avatar van gamesz
shadowmaster100 schreef:
But why....?!!?!? Iets als ass.creed1, die was op zich leuk, maar erg saai door de eentonigheid vond ik bijvoorbeeld..?

avatar van DylanVR
ik twijfel dus e:) GTA IV vond ik na 10 uur spelen redelijk eentonig, nu heb ik bang dat dit hetzelfde gaat zijn... Maar het ziet er wel heel goed uit!

DylanVR schreef:

Hmmm ik vond saboteur dan erg vermakelijk, maar er is inderdaad wel erg veel hetzelfde. Kan me goed voorstellen dat je je na een aantal uur daar moeite mee kan krijgen, hoewel ik het nogsteeds leuk genoeg vond, kan het erg goed voor anderen te eentonig worden.

avatar van DylanVR
zal het morgen wel gaan halen:)

DylanVR schreef:
zal het morgen wel gaan halen:)

Je bent gewaarschuwd

Maar ben wel benieuwd naar je 1e indruk

niet alles is zoals het lijkt

dont forget that

niet alles is zoals het lijkt

dont forget that

neenee dat heb ik al veel ondervonden:)

DylanVR schreef:

neenee dat heb ik al veel ondervonden:)

haha,als ik jouw was zou ik deze spel niet halen,want er zijn veel betere games,maar ja het is jouw geld.

avatar van Florsi Florsa
Oke, je punt is duidelijk, nu weer over de game.

Florsi Florsa schreef:
Oke, je punt is duidelijk, nu weer over de game.

weer over de game??? deze game heeft nix om over te praten,deze game is zo droog en saai dat ik heb gezworen om het nooit meer te spelen.dus we gaan helemaal niet over de game praten,want het is het niet waard.

avatar van davidov
Onzin. Je schreeuwt weer hoog van de toren dat het een waardeloze productie is die helemaal niks goeds te bieden heeft. Erg jammer dat je je mening zo erg laat beïnvloeden door emoties.

Het is niet de eerste keer dat je laat zien dat je kortzichtiger bent dan een bejaarde met jampotglazen. In mijn boekje reserveer ik een 0,5 voor het laagste van het laagste, als iets onuitstaandbaar vervelend of waardeloos slecht is, als er echt zonder twijfel moeite en kosten zijn gespaard om er ook nog maar iets nuttigs aan toe te voegen....zegmaar iets zoals 90% van jou reacties zegmaar, die zijn zelf nog geen halve ster waard. Dacht dat je een ban aan je broek had gekregen, jammer dat je terug bent en niks verandert is.

"Ik vond het een heel stoer spel en heb me heel erg vermaakt, ik ga het nu 5* geven om shadowmaster100 te laten zien dat hij er naast zit, lekker puh".

gelukkig verlaag ik me niet tot dat niveau. Het is een geinig spel, maar zo goed ook weer niet.

avatar van kaholiic
davidov schreef:

Haha, Goed zo davidov!
Ik begin me ook steeds meer te irriteren aan het onverantwoordelijke gedrag van Shadowmaster.. Hij blijft ook maar met 0.5'en te zitten strooien.. Walgelijk
Volgens mij had je belooft om wat volwassener te doen.

avatar van DylanVR
misschien kan ik beter ff wachten op een demo?:) dan zal ik Borderlands of eindelijk Wolverine eens kopen:)

DylanVR schreef:

ik heb wolverine ook en die is veel beter dan deze slappe game.
maar wolverine speel je weer heel snel uit,dus betaal er niet te veel voor zou ik zeggen.

shadowmaster100 schreef:

ik heb wolverine ook en die is veel beter dan deze slappe game.

nee heb hem net besteld voor 13€ dus dat valt wel mee e

nee heb hem net besteld voor 13€ dus dat valt wel mee e

oh oke dan vant het wel mee,hey is best een toffe game,alleen je speelt steeds in 3 levels,lab,sneuwlevel en jungle,maarja het is wel een leuke game.

Hey, man!.

Maar is een 0,5 dan niet te laag, als de game toch wel een leuke game is?.

Als ik een game 0,5 geef dan moet het echt een schijtgame zijn ( zoals GTA SA ). Gewoon een leuke game geef ik 2,5 - 3,0 sterren.

Maar iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op games, en een andere beoordeling voor games!

shadowmaster100
haha hey salvador ik heb over wolverine the game bro niet over the saboteur.

shadowmaster100 schreef:
haha hey salvador ik heb over wolverine the game bro niet over the saboteur.

Ohhhh, mijn fout!, in dat geval heb ik helemaal niks gezegd! .

Ik dacht de Saboteur, omdat dit de pagina van de game is!. Dan is het goed. Ik zie het nu pas staan ja.

Wolverine is dat niet die game met die man met die messen aan zijn handen?. Van X men he?.

Dr. Salvador schreef:

Ohhhh, mijn fout!, in dat geval heb ik helemaal niks gezegd! .

haha ja met die messen haha,niet dat ik een fan ben ofzo ik heb liever batman the dark knight yeahhh motherfuckers

sorry ik liet me gaan,latersz

sorry ik liet me gaan,latersz

Hahaha , ik heb ook VEEL liever The Dark Knight!. Batman!!!!

Lexcoaster
1993dulmen schreef:
Eerste Review
IGN: The Saboteur Review - xbox360.ign.com
Ign 8,2.
Pandemic is back. ( op een bepaalde manier )

Na het lezen van de review is mijn interesse er niet minder op geworden..

avatar van gamesz
Heb zelf het idee dat het op assassins creed 1, godfather 1 en red faction in mindere mate, dat soort games neer komt. Prima games, maar 100 van dezelfde opdrachten gaat er bij mij zelden in.. geldt dat voor deze game ook??

gamesz schreef:

ja zeker,ma 2 uren heb je al genoeg van die saaie missies,deze game is zo saai als een onderbroek van een bejaarde.

avatar van jellecomicgek72

avatar van nickflie
het is een kut game hij loopt steeds vast.

avatar van baafeurus
het is zeker een leuke RPG! de sfeer in parijs is goed te zien als het zwart wit is. maar als het uiteindelijk in kleur is dan ziet het er een stuk minder sfeervol uit