Dark Void (2010)

Nintendo DS / PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Shooter / Action

Ontwikkeld door Airtight
Uitgegeven door Capcom

Iets slokt het universum op, een enorme en eeuwenoude kracht die ons begrip bijna te boven gaat. De onderdanen van deze kracht hebben miljoenen jaren geleden hun weg gevonden naar onze planeet. Het ras dat zij creëerden noemden hun meesters "The Watchers." Millenia lang noemden we hen goden en hielpen we bij hun duistere doelen. Enkele mensen ontwikkelden echter buitengewone krachten. Zij werden de Adepts genoemd en kwamen in opstand door The Watchers naar een parallel universum te verbannen. Deze verbanning heeft lang stand gehouden, maar komt nu tot een einde.

avatar van kArIzMa_TuRk
Trailer (1).
Trailer (2).

Ziet er professioneel uit.

GoW meets Halo?

avatar van kaholiic
I think so...

Wauw, dit ziet er erg goed uit.

avatar van Zeertjuh
Lijkt wel een beetje op Iron Man

War-Ultima
Zeertjuh schreef:
Lijkt wel een beetje op Iron Man

meer op deze film = the rocketeer

avatar van Blueyed
Wow ziet er nice uit.
Komt er ook een multiplayer? Of is het echt alleen Singel player?

Dit kan nog wel eens leuk worden.

Dat denk ik ook Kevin!
Nu maar hopen dat de reviews van het spel goed meevallen!

avatar van PetOn23
heb de demo gespeeld vindt de graphics echt playstation 2 man had meer in kunnen zitten majah voor de rest game play wel leuk

avatar van Bahamut Zero
Is dit niet veel te veel vliegwerk?

War-Ultima
Krijgt een Score: 5 van ign, mooi laten liggen dus.

De review van Gamekings voorspelde niet veel goeds.

De reviews zagen er niet al te best uit, nee. Misschien nog wel iets voor de budgetbak in de toekomst.

Heb trailers ervan bekeken, vond het er wel interessant uitzien. Die combat met je jet-pack en dan een enemy-spaceship kapen zag er wel vet uit.

avatar van Nand
Bahamut Zero schreef:
Is dit niet veel te veel vliegwerk?

Dark void is geen hoogvlieger.

avatar van Sn3ak3r
1,0
Dark void is :

Niet echt een geweldig spel het blijft ook op een toon.
Het vliegen en schieten is voor 5 min leuk daarna gaat het heel erg vervelen. Grafisch is hij ook niet de beste. de missie zijn bijna allemaal het zelfde of gewoon standaard missies niets origineels.

ik vind toch wel dat sn3ak3r gelijk heeft het begint wel snel te vervelen en daarvoor een halve punt eraf

Binnenkort ga ik hier toch maar eens achteraan. Had deze game eens gespeeld bij een vriend van me en het spel was bijlange na zo slecht nog niet. Het vliegen is best cool uitgevoerd en wist ook net daarom mijn aandacht te wekken.

Er zijn geruchten aan het rondgaan dat Dark Void nu ook een eigen film gaat krijgen.

nice, en wassup, ik probeer hem (in 3D). bedankt voor je idee

JustMike schreef:
nice, en wassup, ik probeer hem (in 3D). bedankt voor je idee
Geen dank, dat is graag gedaan. Hopelijk bevalt dit spel je, man!

Dit is best een leuk spel met Indiana Jones invloeden en met een soort Gears of War wapen systeem en het rol en ga achter het muurtje schuil tactiek. Het is wat recht toe recht aan maar dat bevalt me wel..
Alleen de controle van het vliegen had een stuk beter gekund.