Battle of Giants: Dinosaurs (2008)

Alternatieve titel: Dinosaurs: Strijd der Giganten

Nintendo 3DS / Nintendo DS

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

De dinosauriërs zijn niet langer uitgestorven. De allergrootste beesten uit de geschiedenis zijn weer springlevend en oppermachtig. Kies je favoriete dinosaurus uit 26 verschillende soorten, en train hem tot de sterkste van de prehistorie. Je kunt met vrienden de strijd aangaan om te kijken wie de sterkste dino getraind heeft. Je kunt een monstergevecht aangaan en uitmaken wie de machtigste dinosaurus uit de prehistorie heeft getraind.

avatar van Tha Luz
Wat een prachtige naam zeg.

Wat is het verschil tussen deze en die andere?

Battle of giants.
Het is echt heel vermakelijk hoor, grappige missies. Vaak gespeeld. Maar wel snel uitgespeeld. Ik had deze gekocht omdat ik hem een keer bij een vriend had gespeeld. En dat was een aan de ene kant goede maar aan de andere kant slechte keuze. Het was een grappig spel. Maar door de korte speelduur, heb ik hem al snel weer doorverkocht.
Maarja, dat is DS.