Disney's Piglets Big Game (2003)

Game Boy Advance / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Doki Denki
Uitgegeven door Gotham

Biggetje moet voor alle bosbewoners soep maken, en jij moet hem daarbij helpen. Het is aan jou om de juiste ingrediënten te vinden, en deze in de juiste hoeveelheid aan de soep toe te voegen. Probeer de allerlekkerste soep te maken van het hele bos. Je moet opzoek gaan naar de ingrediënten in het bos. Om de ingrediënten te vinden moet je puzzels oplossen en ongedierte wegjagen. Verzamel alle benodigdheden en maak de soep klaar.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Hierin moest je toch met Knorretje van die olifanten laten schrikken in turnbased gevechten waarin je de juiste volgorde van knoppen moest indrukken? Ik herinner me dat dat deze moest zijn en niet WtP Rumbly Tumbly. Erg schattig hoe knorretje rondwaggelt en leuk voor een paar minuten, maar daarna ga je wat anders doen...