ISS Pro Evolution 2 (2000)

PlayStation
Sports

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

ISS Pro Evolution 2 is het vervolg op ISS Pro Evolution, de realistische voetbalgame van Konami. Verbeteringen ten opzichte van het origineel zijn onder meer een verbeterde Master League en de toevoeging van meer teams.

avatar van gemaster
Ja dit is hem dus. Naar mijn bescheiden mening het beste spel ooit. Ik heb dit 2 jaar lang non-stop gespeeld en het verveelde geen moment. Deel 1 was al erg goed, maar in dit deel werd alles geperfectioneerd. Een mijlpaal in de gamesgeschiedenis.

avatar van Mojo Pin
Ik heb het eerste deel helemaal grijs gespeeld, deze had ik jammer genoeg alleen op een demo staan

avatar van Paap
Destijds niet erg veel gespeeld. In die tijd was ik nog Fifa-aanhanger Sinds Pro Evo 1 op de PS2 is het omgeslagen! Van het totale leengeld van de videotheek had ik PES1 wel 4 keer kunnen kopen

avatar van Ploppesteksel
Wij zochten dit spel (na een review te hebben gezien op een of ander gamesprogramma toen) en kochten per ongeluk het 1ste deel (wat we trouwens pas na een maand doorhadden). Dat jaar tijdens Sinterklaas kregen we dan ook dit deel en het was echt een ultragame ! Nog beter dan het 1ste en dat hebben we dan jaren lang liggen spelen tot we PS2 & PES3 hadden dus een dikke 4,5* mag er wel af ! Burchet in de Master League was een klasbak

avatar van SiSsY bOY
Na altijd fifa gespeeld te hebben kocht ik dit spel maar eens. In eerste instantie enorm jammer dat het spel niet over de licenties beschikte van de voetbalclubs maar de gameplay... mijn god wat een vooruitgang tenopzichte van fifa.

feeder
Gisteren ben ik de masterleague nog eens opnieuw begonnen. Man wat een spel! Ik beleef er nog steeds veel meer plezier aan dan aan de recentere games. Die gameplay, die sfeer, alles klopt gewoon. Onovertroffen.

Classic.

avatar van Leidenaar187
0,5
Pff heb dit spel deze week bij een vriend gespeeld,als je de nieuwe spellen gewend bent is er echt geen reet meer in aan.
In die tijd waarschijnlijk leuk maar speelde hem nu pas voor het eerst.

avatar van gemaster
En gelijk maar 0,5 tegenaan gooien. Sjonge, jonge. Is dit nu écht een van de slechtste spellen ooit gemaakt?

Leidenaar187 schreef:
In die tijd waarschijnlijk leuk maar speelde hem nu pas voor het eerst.

Ben jij 24!?

heel slecht spel dit

avatar van Evil Eye
ja heh angstaanjagend slecht vind je niet?

ikbenzobang
klopt geen woorden voor dit spel zo slecht

avatar van Marcellussss
Beargumenteren blijft ó zo moeilijk

geweldige spel

jij geeft overal 5 * voor