Prehistorik Man (1995)

Alternatieve titel: P-Man

Super NES / Game Boy Advance / Nintendo DS / Android / Apple iOS / Nintendo Switch
Platform / Action

Ontwikkeld door Titus
Uitgegeven door Titus, Kotobuki, Playtronic, Interplay, Arc System Works en Nintendo

Het is aan Sam Growrock om te zorgen dat er genoeg voedsel is, in zijn kleine dorpje, om de winter door te komen. Het eten wat ze al hadden is namelijk gestolen. Daarom zal hij door de vreemdste gebieden moeten reizen, om eten te verzamelen. Maar het land is gevuld met geweldadige Flora en Fauna, overal zitten vijanderen, dus zal dit nog een harde tocht worden.

avatar van CarealotCarrot
Ik heb hier de SNES versie van gespeeld. Is deze GBA versie niet een remake daar van?

Nee Snes platform was idd nog niet toegevoegd. Thnx nog voor je correctie .

Ook nog als Nintendo DSiWare gereleased.

avatar van PC.ENGINE.FAN
De GBA versie had "jungle" muziek, hahaha.

Alle versies zijn anders, ik vond de SNES versie de leukste om te spelen. Wil niet zeggen dat ik die de beste vind, maar die schreeuw is wel geinig. Hebben ze dat nou van Tom & Jerry gepikt? En je kon hier ook meer als een animal rennen.

Wel bizar dat dit eigenlijk Prehistorik 2 is die men tegenwoordig kent als dé Prehistorik man. Deel 1 is namelijk een soortgelijke platformer voor PC en Amiga.