Strong Bad's Cool Game for Attractive People Episode 3: Baddest of the Bands (2008)

Alternatieve titel: SBCG4AP Episode 3: Baddest of the Bands

Nintendo Wii / PC / PlayStation 3

Ontwikkeld door Telltale
Uitgegeven door Telltale

De derde episode uit het eerste Strong Bad seizoen. Op jacht naar geld besluit Strong Bad zijn eigen band op te richten. Hij trekt zijn lederen jas aan, pakt zijn gitaar en betreed de wereld van de 'Rock and Roll'. Heeft Strong Bad het in zich om het publiek voor zich te winnen, of gaat hij een schaamteloze afgang tegemoet?

avatar van Donkerwoud
Meer spannende avonturen met de bekende typetjes en hun irritante bliepjes, woordgrapjes, slapstick momentjes en andere ongein. Dit deel is niet echt uitdagend of erg divers qua gameplay, maar het prettig lollige sfeertje maakt veel goed. Vooral de spoofs op muziekgenres vallen bij mij goed in de smaak.