Dead or Alive: Xtreme 2 (2006)

Xbox 360
Sports
single player / online

Ontwikkeld door Team Ninja
Uitgegeven door Tecmo

Zach overnacht in een onderzeeër om de overblijfselen van het oude Zach island te vinden. Wanneer hij het vindt laat hij het door een ontpoffing weer boven komen. Hij herbouwt alles en geeft het de naam 'New Zach island'. Ook deze keer weet hij de vrouwelijke vechters weer te strikken om zijn eiland te bezoeken om zich voor te bereiden op het komende Dead or Alive Tournament.

avatar van Spawn NL
2 sterren voor de grafische moeite die er voor gedaan is,

Grappige Strips Belhifet.

avatar van Naomi Watts
Op de X Box gespeeld bij vrienden, het was weer boys night. Het perfecte recept voor boys night: Extreme 2 in de x box, biertje erbij en genieten maar.

Ongelofelijk dat dit in de flop 100 staat. Gewoon leuk en melig onschuldig vermaak. The key to successis in 1 term samen te vatten: de realistische 'big bouncing boobs' animations, om je vingers bij af te likken 3*

avatar van Zuzuu
0,5 sterren voor de moeite, voor de rest 0,0.

avatar van JohnWilliams
Heb het spel zelf nog nooit gespeeld maar ik zou het ook nooit willen spelen.

Game_Kaza
Een "pevert-game" als je het mij vraagt.... Kennerlijk was er na DOA2 veel vraag naar de vrouwen. Ik ben meer van de andere kant, bij mij was er vraag naar uitdaging en actie. Dat hoewel deze game Dead Or Alive in de titel heef staan... totaal niets van bevat.

0,5 De allerslechte game ooit. Een game van Saw lijkt me al beter.

avatar van Bahamut Zero
Game_Kaza schreef:
Een game van Saw lijkt me al beter.

Wat is er mis met Saw Die heeft tenminste een ijzersterke verhaallijn, kun je van dit spel niet zeggen OT: Dit soort games zijn een smet op het superstrakke assortiment games wat team Ninja ons aanbied. Deze nooit zelf gespeeld maar aan de filmpjes te zien hoeft dat ook niet. Ga van de zomer wel naar het strand toe om daar echte mooie meiden te bekijken

avatar van Tha)Sven
Saw 1 is een brilliante film, de vervolgen zijn alleen slecht.
Dit is niet het allerslechte spel ooit, er zijn nog veel meer andere slechte games te vinden. Wat betreft RPGs krijgt deze game mijn stem voor slechtste game ooit: http://www.gamesmeter.nl/game/4164

avatar van JohnWilliams
En dat is nog wel van Ubisoft.
Ik ben altijd gewend van Ubisoft dat ze goeie Games maken maar zo te zien zijn ze niet altijd verstandig bezig...

Game_Kaza
Bahamut Zero schreef:

Wat is er mis met Saw

Je wilt niet weten hoe ik daarover denk . Erg negatief. Als je mij agressief wilt maken: zet me in een dichte ruimte waar alleenmaar Saw II word afgespeeld.
Een game ervan zit al helemaal niet op een goede plaats. Maar ok, dit gesprek word erg offtopic.

avatar van batexated
ik snap niet dat ze weer zo'n game maken.. terwijl je voor hetzelfde geld en moeite een hele goede zou kunnen maken. wat een verspilling

Dr. Salvador
Deze game had volgens mij een 99(!) in de PU, die gasten kun je toch echt niet meer serieus nemen!

avatar van Hadouken
Was ook niet echt een serieuze review. Die gasten weten zelf ook wel dat dit geen 99 is.

Dr. Salvador
Maar dan nog een 99, het is dan dat ze zich zelf niet serieus neemden, anders was het nog erger geweest!

avatar van superdude
dat lieg je gewoon want ze hebben deze nog nooit gereviewd...

Dr. Salvador
Ten eerste ik lieg nooit superdude, en ten tweede: ik heb hem echt in PU zien staan.

Nu jij weer .

Dr. Salvador
Hier het volle bewijs superdude!
Kijk maar eens goed.

Power Unlimited - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Ik lieg nooit!.

avatar van ReMyTje86
-.-

Daarom koop ik nog PU voor de posters de reviews van hun neem ik nooit serieus. :s

Inderdaad ik ook niet.

avatar van maxo922
1,5
Oh best wel grappig voor een uurtje of twee. Vooral in de woeste winteren, fijn om even terug te keren naar je zonnige eiland met mooie beachbabes .
De graphics zijn erg mooi en Volleyball is best leuk om te spelen. Verder zijn Mini-games als Beach Flags en Butt-Battle ook niet vervelend. Helaas slechts tijdverdrijf.

Dit is zoiets van: De pop draagt mooie kleding.....Maar waar is de F***ing POP!

* 1,5

die is wel lol.