FIFA 09 All-Play (2008)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

FIFA 09 All-Play is de terugkeer van de FIFA-serie, maar dit keer speciaal voor de Wii. Zo kent het de All-Play-functie waarbij je met acht tegen acht een potje kan voetballen en waarbij de besturing versimpeld is, zodat het hele gezin direct kan meespelen. Daarnaast kent FIFA 09 All-Play functies zoals Boot it en Table Football, die respectievelijk draaien om het zo mooi mogelijk op doel schieten en, zoals de naam al suggereert, tafelvoetbal.

kheb het gezien in de winkel, maar als ik de achterkant zie lijk het me dom

avatar van Tha)Sven
Weer zo'n typische afschuwelijke familie Wii game lijkt mij.

avatar van Naomi Watts
Met bobblehead spelers.

ach het is dan ook maar 45 euro in plaats van 65, ookal is dat nog duur

avatar van DylanVR
aan te raden spel!
heb het vrijdag gekocht en direct aan begonnen!
In het begin is het makkelijk maar dan hoe beter je speelt hoe meer punten je krijgt en gaat het niveau altij maar hoger en hoger!
en die bobblehead spelers heb je alleen als je ervoor kiest!Maar is inderdaad dom!!

Joël
Ik ben toch maar voor deze versie gegaan.
Ik kon kiezen uit:
FIFA 09 (PlayStation 2)
Pro Evolution Soccer 2009 (PlayStation 2)
FIFA 09 All-Play (Nintendo Wii)

Ik zat uiteindelijk te twijfelen tussen deze en de PS2 versie van FIFA 09. Met de PS2 game weet je dat je een beter spel in huis haalt op een verouderde console, maar ik speel liever op de Wii en ik kan op de Wii online spelen. Dit is overigens de aller eerste FIFA ooit die ik bezit. Ik was altijd into PES, maar PES gaat helaas achteruit. Toch was ik van plan PES 2009 voor de Wii te kopen, op de Wii doet PES het namelijk wél goed. Maar die komt pas uit als het voetbalseizoen er al weer bijna op zit, geweldige zet Konami.... Nu moet ik het dus doen met FIFA op de Wii.

joeri592
haha slechte keus, dit spel suckt echt heel erg

Joël
Zo slecht als men deze Wii versie van FIFA hier doet lijken is 'ie echt niet. Dat met die maffe poppetjes is optioneel, je kan ook gewoon een "realistische" match spelen.

nou, realistische is het zeker niet vergeleken met de 360 en ps 3

Joël
Ik heb deze toch maar in de winkel laten liggen. Nu doe ik het nog met Pro Evolution Soccer 2008 op de PlayStation 2, ik speel FIFA 09 bij vrienden op de Xbox360 en daar hou ik het voorlopig bij. Jammer dat de Wii hier niet mee kan doen.

avatar van Nintendofreak
Lijkt mij een game die niet thuis hoort op de wii.

joeri592 schreef:
kheb het gezien in de winkel, maar als ik de achterkant zie lijk het me dom

Iemand die een spel beoordeeld op de achterkant van een doos....die lijkt me pas dom.

Nintendofreak schreef:
Lijkt mij een game die niet thuis hoort op de wii.

Lijkt? Of heb je het spel ook echt gespeeld op de Wii. Of kijk jij ook alleen maar op de achterkant van de doos?

avatar van Naomi Watts
Je valt een beetje in herhaling.

Het is hier gewoon toegestaan om je gedachtes uit te spreken hoor.

joeri592
ja, we mogen best zeggen hoe het ons LIJKT
nu ik het ook gespeeld heb mag ik ook een beoordeling geven

online opties werken niet goed, voor de rest een redelijk gewone fifa. Ik moet er wel bijzeggen dat ik het spel speel met GameCube controller. Minigames zijn saai