Bolt (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Avalanche
Uitgegeven door Disney

Bolt draait om een Duitse herder die zijn hele leven op een de set van zijn eigen actie-serie heeft geleefd, en gelooft dat hij superkrachten heeft. Door een ongeluk komt hij terecht New York, waar het avontuur begint. Tijdens dit avontuur komt hij erachter dat hij helemaal geen superkrachten heeft en dat de Tv-serie waarin hij speelt verre van realistisch is. In de game neem je de rol aan van Bolt en zijn baasje Penny. Als Bolt kun je gebruik maken van zijn superkrachten, waaronder zijn laserblik en zijn superblaf. Als Penny moet je voorzichtig te werk gaan en al sluipend en hackend vijanden te slim af zijn, en de weg naar Hollywood terugvinden. Gebaseerd op de gelijknamige animatiefilm.

avatar van Edwin Pindahaai
Bolt draait om een Duitse herder die zijn hele leven op een de set van zijn eigen actie-serie heeft geleefd.

Zijn hele leven? Die hond ziet er uit als een puppy. Maar goed.

Edwin Pindahaai schreef:

Zijn hele leven? Die hond ziet er uit als een puppy. Maar goed.

Moet je oud zijn om 'je hele leven' te kunnen zeggen

Vandaag gekocht, eigenlijk voor mijn neefje. Ben eens benieuwd, normaalgezien zijn tekenfilm adaptatie niet zo bijzonder...

joeri592
vreselijke game, lelijke graphics, wat onhandige gameplay, het is een totaal ander verhaal, iin de film is ie meer met het echte leven bezig dan met de actie, dan is ie de hele tijd met de kat en de hamster maar die komen niet eens in de game voor!
het is gewoon te simpel, die slechterikken slaan je en schieten je zovaak je wilt maar je kan haast niet dood gaan!!

joeri592 schreef:

Dat is toch hardstikke leuk man??

wat is hartstike leuk

wat is hartstike leuk

Het is gewoon hardtstikke leuk om samen met die hond op avontuur te gaan en allemaal duizelingwekkende avonturen te beleven!

avatar van Tha Luz
Is een 2,0 dan niet een beetje misplaatst of was het een sarcastisch berichtje?

Tha Luz schreef:
Is een 2,0 dan niet een beetje misplaatst of was het een sarcastisch berichtje?

Nou, nee niet echt. Die avonturen met die hond zijn wel plezierig, maar de rest van de game vindt ik maar niks.

joeri592
heb je het wel gespeeld, vwant er zijn alleen maar avonturen met die hond in het spel...

joeri592 schreef:

Ik heb het gespeeld ja!!

joeri592
blijkbaar niet dus, je zegt de avonturen met die hond zijn plezierig maar de rest is niks, er zijn alleen maar avonturen met de hond!!dus met andere woorden je vind het plezierig!

joeri592 schreef:

Nee ik vindt dit spel niet plezierig en dus niet leuk. klaar punt uit.

ja is al goed

ja is al goed

Ok, deze discussie ging eigenlijk alleen maar over een eenvoudige filmgame XD.

avatar van Delloo
Wat me aanvankelijk een vreselijke game leek na een uurtje spelen bleek toch een hele leuke te zijn. Graphics zijn matig. Camera draait niet mee met de speler. Erg simpel in het begin. en toch een 3,5.
Na een paar uur doorgezet te hebben begon ik de game steeds leuker te vinden. Soms best wel pittige gevechten die ook wel verslavend zijn. Na verloop van tijd begin je door te krijgen hoe alle combo's werken, wat in het begin nog niet echt nodig is om te weten. Dan wordt de game ook leuker.
Ik heb me dus prima vermaakt met deze game.
Lekker als tussendoortje. Toch wel een uur of 8 zoet mee geweest.

Delloo schreef:

Deze staat al jaren digitaal stof te happen in mijn digitale xbox games collectie, misschien maar eens opstarten dan!