The Sims 3 (2009)

Alternatieve titel: Sims 3, De

Macintosh / Mobile / N-Gage / Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / Apple iOS
Simulation

Ontwikkeld door Maxis, Electronic Arts, Visceral en Iron Monkey

Het doel in The Sims 3 is het op de juiste manier besteden van de tijd van de Sims, waardoor zij hun eigenschappen kunnen verbeteren. Je moet besluiten hoeveel tijd van de Sims besteed wordt aan persoonlijke ontwikkeling, zoals trainen, lezen, creativiteit en logica. De enige manier om deze ontwikkeling te bereiken is door deze activiteiten aan de dagelijkse routine van de Sims toe te voegen. Ook aan de basisbehoeften moet voldaan worden, zoals persoonlijke hygiëne, eten en slaap. Als de Sims deze behoeften onvoldoende kunnen vullen, kunnen ze ziek worden en sterven. Bovendien hebben de Sims plezier in hun leven nodig; als dit niet gebeurt zullen ze depressief raken. Geef het leven van je Sims een zo prettig mogelijke invulling en geef ze een zo prettig mogelijk leven.

Sims
Mart schreef:
En voor deze Sims zullen natuurlijk ook allemaal uitbreidingen uitkomen.....

Nee. EA wilt waarschijnlijk voor het derde deel een keer in de zoveel tijd een update maken, die je als speler gratis kan dowloaden. Deze update's zijn niet om de fouten op te lossen, maar zijn een soort kleine uitbreidingen. Dus geen uitbredingspaketten, wat ik wel raar vind. Daaar verdienden ze handen vol geld mee.

Sims schreef:

Misschien hebben ze zoveel geld verdiend, dat ze geen idee hebben hoe ze het moeten uitgeven, miscchien daarom .

avatar van Marcellussss
Of om het vertrouwen van de gebruiker terug te winnen?

Sims
Volgens de Sims 2 website komt hij alleen uit voor de PC. Maar volgens Gamesmeter komt hij ook uit voor de mac. Hoe zit dat? Komt die voor de mac misschien later uit, of zo... ?

Sims schreef:

Ja, de Mac-versie komt wat later uit...

Nog 28 dagen te gaan...

Rabbitto
Ik vind het tot nu toe een hele mooie game.

Ben hem lekker aant uitproberen en alles ziet er goed uit.

je merkt wel dat je een goede pc nodig hebt en dat scheelt dan weer bij mij maar goed.

Sims 2 was ook leuk maar niet echt mijn ding meer omdat ik meer van de shooters mmorpgs enzo was. Nu deze game grafisch weer verbeterd is , is het toch leuk ff een kijkje te nemen

avatar van Joly
Waarom wordt er gestemd de game is nergers op de wereld verkijgbaar, pas op 4 Juni :S :S

Nou ik weet niet wat jij als informatiebron gebruikt,

want ik heb de game sinds vandaag gewoon binnengehaald. (weliswaar niet uit een winkel maar toch )

Ik heb een fiets gekocht en 2 dikke auto's
Het leuke van de game is dat je overal kan komen met 1x laden maar. Daarnaast kun je gewoon boodschappen doen/boeken kopen of uitgaan en naar de buren lopen 10 huizen verderop! allemaal zonder te laden!

Rabbitto schreef:
Nou ik weet niet wat jij als informatiebron gebruikt,

Ik heb een fiets gekocht en 2 dikke auto's

Uit een hele vertrouwelijke bron,
en die informatie die je nu gebruikt, staat gewoon op het internet dus dat is natuurlijk gwn bull,

dit spel is uitgelekt op t web.. je ziet overal ook al filmpjes op youtube, die wel eens waar na n paar uur al worden gedelete door EAGames. maar toch.

Joly schreef:

Uit een hele vertrouwelijke bron,

Noem maar een bepaalde actie op die ik moet doen of in het huis of rondom en ik maak speciaal een screenshot voor je..

dus met details zoals Camera over linkeroor of weet ik veel wat.

avatar van Thomas83
Ja, het spel is al uitgelekt op internet. Ik vind the The Sims-spellen stiekem nog best leuk. Ook al weten ze me nooit al te lang in de ban te houden. Maar ik heb deel 2 nog niet eens gespeeld, dus deel 3 heeft geen haast voor mij.
De vernieuwingen aan het spel klinken nog best aardig, uitbreidingen van het aanpassen van je uiterlijk maar vooral meer aandacht voor het uitgebreid instellen van het karakter van je Sim. Vraag is alleen of het allemaal genoeg vernieuwing is om het spel echt de moeite waard te maken. Al zal het ongetwijfeld nog een grote hit worden.
Iets wat ik in deel 1 altijd een minpunt vond aan The Sims was dat de tijd veel te snel ging. Als je een enorm villa had dan was het echt niet te doen zonder cheaten.

0,5
thomas83 waarom vind jij EA kut weet je hoeveel facking dikke spellen ze hebben met nfs, burnout, f-1 en natuurlijk fifa en dat is nog lang niet alles!!
(Alleen de sims is dan voor homo's of mensen met een klote pc maar dat vergeef ik EA wel)

Rabbitto
Wat ik wel weet is dat EA kut is om mee samen te werken en zelf bij te werken als bedrijf.

EA stelt ontzettende harde en vroege deadlines voor games waardoor vaak games niet helemaal af zijn qua bugs en gameplay.

Verder zijn ze vrij dominant en daardoor willen heel veel bedrijven niet met EA samenwerken wat bijvoorbeeld Ubisoft helemaal niet heeft als probleem.

Net een half uurtje gespeeld.
25 minuten met de creator gerotzooid en 5 minuten daadwerkelijk gespeeld. Het is gewoon niet mijn ding. Betrapte mezelf er meteen op dat ik eigenlijk probeerde twee moordenaars te creëren, wat natuurlijk niet kan in een game als dit XD

GrandTheftAutoIV schreef:

ik speel the sims2 ook: PC specs; intel Q9300 cpu ,P5k-E mobo 2x2Gb ram,Nvidia GTX285
Hmm alleen mensen met een klote pc? het is maar om te zeggen dat iedereen wel eens zo'n spelletje leventjes verneuken van andere mensen leuk vind.
Ik speel COD4 op clanbase maar ik speel ook rollercoaster Tycoon,The sims 2,etc etc etc
Een game is niet bedoeld voor bepaalde personen of welke pc ze hebben een game is bedoeld om plezier te maken.

De game zal goed worden!

Rabbitto
Ik denk dat het wel een succes gaat worden weer.

Je moet vooral niet grafisch gaan kijken maar naar alle mogelijkheden.

Ik ben op dit moment gestopt met Niveau 10 zakendirecteur en ben nu weer koks afwasser (na alle kookskills op 10 te krijgen)

Er zitten ZO veel opties in de game, das niet normaal. Ik denk dat je het daar van moet hebben.

Wat wel jammer is, is dat er weinig items zijn qua inrichting.
Er moeten echt weer uitbreidingssets op de Sims 3 komen omdat dit gewoon veels te weinig is met wat er allemaal echt mogelijk is.

Verder vind ik het leuk dat je Funderingen kan plaatsen waardoor je gewoon huizen op rotsen kan bouwen en zwembaden onderdoor het huis kan laten lopen. Echt super

avatar van Martijn
GrandTheftAutoIV schreef:

Jij hebt een stem uit gebracht, dat wil dus nu zegen dat je of homo bent of een klote pc hebt...

Touché

Obscure Thing
Ik heb m ook en ik moet zeggen dat de oude gamecube tijden wel weer een beetje herleven.
Al zou dit nooit een van mijn favo games worden.

avatar van rpger
GrandTheftAutoIV schreef:

Vermeld even je leeftijd in je profiel, of anders:
Moderator, kun je even 8 jaar plaatsen bij "GrandtheftautoIV"

Ravnoss
Wat een heerlijke game is dit toch. Wat is er nu leuker dan na je eerste dag werken, je baas uit te nodigen voor een drankje, om elkaar iets beter te leren kennen. Om vervolgens nog voor het eerste bakje koffie op is, haar vliegensvlug naar het ziekenhuis te brengen omdat ze opeens aan het bevallen is.

avatar van KKOPPI
ik heb net de sims 2 geleend, maar ik vind net een download van sims 3 in de niet-koop wereld.
niet de moeite waard om een nieuwe familie te maken in sims2 dus;)

avatar van KKOPPI
Martijn schreef:

NU is ie stil
OMG die gast is zijn gebruikersnaam niet waard...

Hoe komen al die stemmen hier in Godsnaam al ??????

avatar van Deatheye
jellecomicgek72 schreef:
Hoe komen al die stemmen hier in Godsnaam al ??????

hij is al uitgelekt en 180.000 keer gedownload check Ownage.nl - Nieuws [ The Sims 3 al 180.000 keer gedownload ] maar.

Het is toch gewoon Asociaal al die Downloads?? Je zou er maar voor moeten Dokken.

avatar van Deatheye
jellecomicgek72 schreef:

Sommige games zijn gewoon te duur en met drm op de games snap ik dat mensen downloaden. Kan het niet want ik game alleen op de ps3 maar ik snap het wel een beetje.

Maar de uitgevers zijn er natuurlijk ook niet blij mee. Daardoor komen er minder goede games:(

avatar van Witch-king
Hadouken schreef: