Silver (1999)

Macintosh / PC / Sega Dreamcast
Action / RPG

Ontwikkeld door Spiral House en Infogrames
Uitgegeven door Infogrames

Als de jonge krijger David met z'n meester aan het sparren is, in het normaal rustige stadje Verdante, komt er plotseling een leger de stad binnen vallen. In naam van de heerser Silver wordt zijn toekomstige bruid meegenomen naar het kasteel. David is net te laat en ziet het schip nog vertrekken. Vastbesloten om zijn verloofde terug te halen, besluit hij Silver aan te vallen, maar beseft daar toch echt hulp bij nodig te hebben. Gelukkig is er ook nog een rebellen-groepering in de hoofstad Haven, die zich ook tegen Silver's terreur-bewind verzetten.

Beste rpg spel die ik ooit gespeeld heb.

Christian schreef:
Beste rpg spel die ik ooit gespeeld heb.

Met de beste OST die de meeste games onderuit blaast

Vond dit ook een geweldig spel, helaas niet uitgespeeld. Wou het laats nog een keertje proberen maar onder windows 7 gaat er veel fout met de kleuren.