Ninja Gaiden (2004)

Alternatieve titel: Ninja Gaiden Black

Xbox

Ontwikkeld door Team Ninja
Uitgegeven door Tecmo

In Ninja Gaiden draait het om de Dark Dragon Blade, een zwaard met grote kracht, het zwaard is in handen van de Hayabusa Clan. Het zwaard komt echter in verkeerde handen terecht nadat het hele Hayabusa dorp is uitgemoord. Ryu Hayabusa, de laatste overlevende, gaat op zoek naar dit zwaard en heeft zo zijn eigen uitrusting (het True Dragon Sword) en ook zijn Ninja Moves geven hem een goede kans het kwade te overwinnen.

Dr. Salvador
Jammer, Sigma was een topper!.

Het gaat wel erg snel inderdaad, maar een beetje uitdaging, vind ik altijd wel vet in games, zeker als je een Ninja bent!

Ik vind sowieso Ninjas altijd de vetste characters in games!.
Net als, Spartanen, Zombies, en de Maffia!

De game ziet er prima uit...ook de designs waren vet...maar als ik bij de tweede Boss eerst goed moet nadenken hoe ik het ga aanpakken en net een seconde te laat ben....omdat ik niet snel genoeg bij de juiste button kom is dat wel zuur. En midden in de nacht heb ik geen zin in de politie omdat ik weer loop te schelden & te vloeken.

Jou Characters-keuze is te gek Emilio.
Maar voor Ninja's heb ik misschien ook nog een interessante game.
Deze:

Red Ninja: End of Honor (2005)

Hier heb ik ook veel plezier uit gehaald!!

Jammer dat deze titel je niet zo goed bevalt Roger!
Ik heb deze titel destijds kapot gespeeld op mijn vriend zijn Xbox!
Geweldig spel vond ik het! Maar ja, ik respecteer je mening.

Mmm, ik vond Red Ninja een nogal slap aftreksel van deze game.

Dat kan BoordAppel ... maar als je na 7 keer hetzelfde filmpje te kijken en wetend dat de 8ste keer eraan komt..Nah dan ga ik liever voor Red Ninja

Dr. Salvador
Ik moet zeggen dit is één van de mooiste hoezen die ik ooit heb gezien voor een game, echt prachtig!

Vind hem ook iets mooier dan die van Sigma

Het is voor mij onmogelijk om er door te komen,maar het spel ziet er wel goed uit!

shadowmaster100
alphatwins schreef:

niets is onmogelijk.DO OR DO NOT

Dr. Salvador
Haha met Sigma heb ik 3X(!) van begin af opnieuw moeten beginnen!. Maar ik speelde ook op Normal.

BoosGB
Deze game verreist een lange adem. Zoals z'n voorganger(s) op de NES is het een ongenadige game! Heb je losse vingers dan is deze game niet bevordelijk voor de status van je controller.

Wanneer je echter jezelf erdoor heen weet te slaan (letterlijk) komt de ware aard naar boven. Een gevoel van 'accomplishment'. Kost wat moeite, maar de voldoening is ongeevenaard.

De actie is subliem, wanneer je weet wat je doet. Grafisch top (voor Xbox begrippen).

Probeer zo snel mogelijk je blocks, rolls, ultimate techniques en combos die je tegenstanders afzonderen (izuna drop ftw) te bemeesteren.

avatar van FunkStarr
Aardig spel, maar ik vind de besturing bij dit soort games niet altijd super.