Super Cars II (1991)

Atari ST / Commodore Amiga
Action / Racing

Ontwikkeld door Magnetic Fields
Uitgegeven door Gremlin

Net zoals zijn voorganger is dit ook weer een 'top-down view' racing game. In deze game zijn er eenentwintig nieuwe tracks, nieuwe wapens en de optie om in een split-screen samen, of tegen elkaar, te racen in het kampioenschap. In elke race moet je minimaal in de top vijf eindigen om door te kunnen gaan naar de volgende race. De nieuwe wapens zijn onder andere doelzoekende raketten, mijnen en machinegeweren. Geld verzamelen, tijdens de race of tussentijdse vraag en antwoord mini-games spelen wederom een belangrijke rol, aangezien je ze nodig hebt om alle extra's aan te kunnen schaffen in de shop.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.