Pro Tennis Tour 2 (1991)

Atari ST / Commodore Amiga / PC
Sports

Ontwikkeld door Blue Byte
Uitgegeven door Ubisoft

Het verschil met zijn voorganger is dat je bij het selecteren van je tenniskarakter een hoeveelheid punten kunt verdelen over je forehand, backhand, power en service. Daarnaast is het mogelijk om naast een man, nu ook met een vrouw te spelen in de vele ATP toernooien en de Davis Cup. Verder kun je de bal veel preciezer plaatsen door met de joystick of het keyboard extra sturing mee te geven. Tenslotte kun je het ook weer opnemen tegen je vrienden, nu zelfs met vier man tegelijk in een dubbelspel.

Technisch de beste en de meest realistische tennis game op de Amiga, moest er weer even aandenken vandaag want ik stuitte op dit:
Haiko Ruttmann - Great Courts 2 - Menu (Remix) - YouTube

Toffe remix van de title music.