Doom 3 (2004)

Macintosh / PC / PlayStation 3 / Xbox / Xbox 360 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door id, Aspyr en Vicarious Visions
Uitgegeven door Activision en Bethesda

Een marinier wordt naar Mars gestuurd om te werken voor de Union Aerospace Corporation. Dit bedrijf experimenteert met teleportatie technieken. Tijdens een experiment gaat er iets mis en monsters uit de hel komen terecht op de Marsbasis. Het is aan jou de taak om deze invasie te stoppen.

Nu digitaal te koop voor een 10tje!
Op de Switch X-box en Ps4..

banjo schreef:
Nu digitaal te koop voor een 10tje!
Op de Switch X-box en Ps4..

Heb doom 3 gisteren gekocht

Maurice40 veel plezier!

banjo schreef:
Maurice40 veel plezier!

Thx ben nu 3 dagen bezig en bijna aan het einde, klasse spel

Wat mij opvalt is dat mijn armor helemaal niet word gebruikt als ik geraakt word, dan ga ik gewoon langzaam dood.. Er gaat niks af van het schild balkje. Dus ik heb geen extra bescherming of komt dat om dat ik het spel speel op de hoogste moeilijkheids graad?.