Comix Zone (1995)

Game Boy Advance / PC / PlayStation Portable / Sega Mega Drive/Genesis / Xbox 360 / PlayStation 3 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Je bent Sketch Turner, striptekenaar en freelance rock-artiest. Je werkt aan een stripboek "Comix Zone". Als op een nacht de bliksem uit het stripboek komt. Jij wordt hierbij het stripboek ingezogen en bent gedwongen je eigen creaties te verslaan.

avatar van Donkerwoud
Hele geinige beat 'm up, met een originele aankleding omdat alles zich afspeelt tussen de stroken van een stripverhaal.

avatar van Belhifet
Zeer vet inderdaad, maar wel erg moeilijk.

Taai spel is dit zeg, haal vaak maar de eerste pagina en ga dan weer dood aangezien je volgens mij maar één keer gebruik kan maken van health?

avatar van PC.ENGINE.FAN
Ik kwam ook maar sporadisch verder dan het eerste lev.. eh bladzijdetje. Op de pc was het volgens mij exact hetzelfde spel als van de megadrive. Diepgaande gameplay, maar ook erg druk. Zeer bijzonder dat je tegenwoordig speed runs kunt bekijken om te zien welke levels je vroeger zelf nooit kon halen.

Mr.Bungle
Gaaf,een van de betere Megadrive games die ik had,en een vrij hoge moeilijkheidsgraad.

avatar van FunkStarr
Zeer mooie graphics voor de tijd, maar erg moeilijk inderdaad.

avatar van royals
Zeker één van de beste games voor de Sega ooit. Graphics waren tijd ver voor uit, en de stripachtige stijl waar je zelf in de hoofdrol kunt spelen en van beeld naar beeld kan lopen is echt origineel. Maar ja de moeilijkheidsgraad verpest het spelplezier inderdaad een beetje. Vaak overleef ik het eerste level niet eens.