Monopoly Party (2002)

PlayStation 2 / Nintendo GameCube / Xbox
Board

Ontwikkeld door Runecraft
Uitgegeven door Infogrames

Monopoly Party is gebaseerd op het gelijknamige bordspel. Je krijgt de mogelijkheid om een miljonair te worden, maar loopt ook het risico om volledig bankroet te gaan. In je rondjes om het speelbord moet je onderweg zoveel mogelijk geld zien te verzamelen. Je kunt straten kopen, en daar huizen en hotels op plaatsen. Iedereen die op jouw straat terecht komt, moet daarvoor betalen. Probeer het zo slim mogelijk te spelen, en wordt een miljonair.

avatar van conan
leuk spel zeker in party mode alhoewel de AI spelers niet alte slim zijn, jammer dat die het niet meer doet op mijn nieuwe playstation 2 misschien door de paarse achterzijde?