Reign of Fire (2002)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox / Game Boy Advance

Ontwikkeld door Kuju
Uitgegeven door bam!

Reign of Fire speelt zich af in de nabije toekomst, waarin draken onze planeet hebben overgenomen. Jij en enkele opstanders willen de draken verdrijven van de Aarde, en gaan op pad om enkele slachtoffers te maken. In totaal moet je achttien levels voltooien, waarvan je de ene helft speelt met het menselijke verzet, en de andere helft met de draken. Je kunt met verschillende soorten voertuigen rijden, waarmee je draken kunt uitschakelen. In elk level moet je kleine missies voltooien, zoals het begeleiden van een konvooi en het assisteren van collega's onder vuur. Ook kun je de controle nemen over een draak, en zoveel mogelijk mensen het leven zuur maken.