Cultures 2: The Gates of Asgard (2002)

Strategy

Ontwikkeld door Funatics
Uitgegeven door JoWood

Dit tweede deel uit de serie gaat verder waar het eerste deel ophield. Het spel bevat een verbeterd militair vechtsysteem, waarmee je betere controle hebt over je soldaten. Daarnaast zijn er nieuwe wapens, kogels en andere verdedigingstechnieken toegevoegd. Verdedig je dorp tegen aanvallen en zorg voor het voortbestaan van het dorp.

Aardig spelletje, enigste vervelende was dat de velden waar je je in bevond héél erg klein zijn. Soms is het ook lastig om uit te vogelen wat je precies moet doen.
Maar als het lukt kun je plezier hebben aan deze game....maar het had beter gekund.
Wat wel een pluspunt was, het enorme schip midden in de stad.
3,0*!!