Rumble Roses (2005)

PlayStation 2
Sports

Ontwikkeld door Konami en Yuke's
Uitgegeven door Konami

Speel met Rumble Roses, het eerste vrouwelijke worstel spel ooit. Elke worstelschoonheid heeft een uniek karakter door speciale combo's en vechttechnieken te gebruiken. Je hebt de keuze uit Story Mode en Exhibition. In de Storymode ontdek je meer achter de worstelmeiden, en ontdek je de reden waarom ze meedoen met het toernooi. Probeer je op te werken in het toernooi en het uiteindelijk winnend af te sluiten. In de Exhibition-mode zijn er drie keuzes die je kan maken: Normal Match, Mad Mud Match en Title Match. De eerste twee opties zijn gewoon losse gevechten zoals in andere vechtgames. Het enige verschil tussen Normal en Mad Mud is de omgeving, in Normal vecht je in de normale arena's en in Mad Mud vecht je in de modder.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.