Warhammer 40,000: Fire Warrior (2003)

PC / PlayStation 2
Action / Shooter

Ontwikkeld door Kuju
Uitgegeven door THQ

In Warhammer 40000: Fire Warrior wordt de stilte in de ruimte verscheurd door het zware kanonvuur van de oorlogvoerende legers van het Human Imperium, de elfachtige Eldar, de barbaarse Orks, de verraderlijke Chaos en de insectachtige Tyrannid. In Fire Warrior speel je de rol van Kais, een jonge krijger uit een pas ontdekt ras, de Tau. De vredelievende ontdekkingstocht van de Tau in het melkwegstelsel wordt verstoord door het moordende en ontvoerende Imperium. Hun gewelddadige acties mogen niet onbestraft blijven: trek je pantser aan en laad je Pulse Carbine. Je missie voert je door eenentwintig dodelijke levels, variërend van de loopgraven van een geteisterde planeet tot en met het gigantische moederschip van het Imperium, een ware kathedraal in de ruimte.

gamelord
heeft niemand ooit dit spel gespeeld??
Heel gaaf spel voor op de ps2 ..ik dednk nog vaak terug aan de bossfight in het begin. dat je moet rennen sluipen en dekking zoeken
en tegelijkertijd dat ruimteschip van de vijand uit de lucht moet knallen.
Wat ik ook prachtig vond waren de velden op het einde, denk nu al terug aan de pitigge missie wanneer je de gavangenis moet doorkruisen en één van je leiders moet bevrijden. En de keuze aan wapens was ook zeer tof. 4,0****

avatar van kaholiic
Heb deze gekregen,,ga hem straks spelen..
Heb deze alleen wel voor de pc.

avatar van kaholiic
Geinstalleerd, maar hij zegt dat ik niet direct x op mijn pc heb. Dus wanneer ik direct x wil installeren zegt die dat ik het al heb. Ga dan nog maar een keer kijken op het te kunnen spelen, maar hij zegt dat ik de verkeerde direct x heb en de pc zegt dat ik de nieuwste versie heb dus ik kan die andere niet meer installeren..!!

gamelord
wat heb jij voor OS (operating system) Kaholiic?
Ik weet dat hij op de pc voor XP is..als jij windows Vista heb kan dat een conflict geven, maar vraag me niet hoe het kan, want ik had ook een spel (Kult heretic kingdoms) en windows Vista accepteerde hem ook niet. Lag ook aan de direct X bij mij. Dus kreeg ik dezelfde melding als jou.
Maar als jij windows XP hebt vind ik 't raar, want hij zou 't eigenlijk moeten doen dan.