Tales of Vesperia (2008)

PlayStation 3 / Xbox 360 / Xbox One / PlayStation 4 / PC / Nintendo Switch
RPG / Action

Ontwikkeld door Namco
Uitgegeven door Namco en Atari

Tales of Vesperia is een cell shaded Japanse RPG. De hoofdpersoon is Yuri, een goedwillige problemenmaker, die leeft in de wereld van Terca Lumireis. In deze wereld worden de steden beschermd door Blastia, speciale magische schilden. Als de schilden dreigen te breken beland Yuri in een ingewikkeld spel van bedrog en politieke corruptie.