Druuna: Morbus Gravis (2001)

Alternatieve titel: Paolo Eleuteri Serpieri's Druuna: Morbus Gravis

Ontwikkeld door Artematica
Uitgegeven door Microïds

Een dodelijk virus veranderd de mensheid in afschuwelijke monsters. De enige persoon die kan helpen zit opgesloten in een laboratorium. Ze zit vast aan een computer en de antwoorden zitten in haar geheugen. De enige manier om het eruit te krijgen is haar geheugen op te frissen.

avatar van Aazhyd
Druuna is de rondborstige held uit de strips Serpieri. Helaas is dit spel een afknapper. Het is onduidelijk wat je precies moet doen en om de haverklap wordt er weer een ander deel van het spel opgestart.
Frustrerend.

Het spel en de cover suggereren ook erotiek, zoals in de stripalbums, maar dat valt dus vies tegen.