Need for Speed: Underground (2003)

PC / PlayStation 2 / Nintendo GameCube / Xbox / Arcade
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Electronic Arts en Global VR
Uitgegeven door Electronic Arts en Konami

Stap in de wereld van straatraces en opgevoerde auto's in het nieuwste deel van de serie Need for Speed: Need for Speed Underground. Kruip achter het stuur van de populairste wagens van Mitsubishi Motors, Subaru, Toyota en vele anderen. Win geld dat je kunt gebruiken om de speciale onderdelen te kopen die je nodig hebt om het ultieme racemonster te bouwen. Maar alleen daarmee bereik je de top niet. Daarvoor heb je de juiste mentaliteit nodig, plus perfecte rijvaardigheid om het gevecht aan te gaan in de harde wereld van straatraces.

avatar van creepy_one
MJ_DA_MAN schreef:
Tja, race-spellen, wat moet ik ermee ?. 2*.

raceeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar van creepy_one
het jammere is dat je niet vrij rond kunt rijden

maar je kan de auto's wel heel mooi tunen
en trouwens dit zijn de echte straatrace auto's
bijv: honda civic of peugeot 206 enz

net zoals in the fast and the furious.

kingsnake77
Blijkbaar houd ik niet zo van racespellen of ik heb er het geduld niet voor.

Ik vind de muziek verschrikkelijk, de gebouwen en de straten zijn erg lelijk en schreeuwerig.
Ik heb het geprobeerd, wat rondgereden en wat races gedaan.
Maar ik vind het verschrikkelijk. Ik hoopte met een soort GTA te maken te hebben.

Deze NFS heb ik door de jaren al 4 x helemaal uitgespeeld, ik heb daar dus mega-mega-mega veel plezier aan gehad! Misschien is het grafisch niet zo mooi als de latere spellen, maar de gevoeligheid bij sturen, schakelen, remmen e.d. maakt alles goed. In deze NFS kun je echt op het scherpst rijden waar je echt veel gevoel voor moet krijgen. Wat ik ook mooi is dat je bijv. in een standaard Peugeot 206 begint (top 170) en hem steeds meer kan pimpen tot ie wel 300 haalt. Je merkt ook dat het aanpassen met stevigere schokdempers, brede banden e.d. duidelijk van invloed is op de wegligging, dus dat is ook goed uitgewerkt.

Vandaag weer even gespeeld en wat blijft dit toch een leuk spel!

avatar van AsLuM-
Geweldige game!!