The House of the Dead (1996)

Arcade / Sega Saturn / PC

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

AMS agenten Thomas Rogan en "G" gaan af op een paniekerig telefoontje van Sophie Richards in de Curien Mansion van laborant Dr. Curien. De dokter is bezig met experimenten die te maken hebben met leven en dood, en die zijn nu gigantisch fout gegaan. Hij heeft dode mensen weer tot leven weten te wekken, maar in plaats van een normaal leven te leiden, zijn ze getransformeert tot zombies. Het is aan Thomas en G om het huis te klaren van alle monsters die ze aanvallen. Gelukkig zijn jullie beide goed gewapend, en ga je de strijd aan met de zombies. The House of the Dead is een on-railshooter.

avatar van Dark Lord Andrew
geweldige buttonsmashing-game

Is eigenlijk natuurlijk ook bedoeld als triggersqueezing-game .

avatar van Chris Redfield
was vroeger verslaafd aan deze game lekker zombies afknallen en monsters waar blijft de tijd