FIFA 07 (2006)

Alternatieve titels: FIFA Soccer 07 | FIFA Football 07

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

Dit is de seizoen 2006-2007 editie van de FIFA Football serie. Probeer je weg naar de top te halen, coach je eigen team en behaal zo veel mogelijk successen!

avatar van JohnWilliams
Vind het wel qua design de beste fifa tot nu toe. Prachtig hoe ze die spelers levensecht op je computerbeeld brengen 4* (voor de PC-uitvoering).

avatar van Manny Calavera
Na deze Fifa ben ik voorgoed overgestapt op de PES reeks.
Waarom? Fifa ziet er goed uit maar het heeft geen fock met voetbal te maken. Ik hoef niet 6x per duel de paal te raken en 1x in de 2 duels met een wereldomhaal te scoren. Dat heeft niks met voetbal en haar realisme te maken.

Ook Fifa 07 had veel neppe zaken, al waren ze wel een stuk verder dan met de voorgaande jaren, die echt nep waren.

Fifa07 is wel leuk om tegen een vriend te spelen, maar verwacht ook bij deze game niet super veel realisme.