FIFA 07 (2006)

Alternatieve titels: FIFA Soccer 07 | FIFA Football 07

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

Dit is de seizoen 2006-2007 editie van de FIFA Football serie. Probeer je weg naar de top te halen, coach je eigen team en behaal zo veel mogelijk successen!

avatar van kArIzMa_TuRk
Top spel! Heb geld gewonnen met dit! 4,5*

Onrealistisch gedoe. Heb er na één wedstrijd meestal alweer genoeg van.

avatar van JohnWilliams
Vind het wel qua design de beste fifa tot nu toe. Prachtig hoe ze die spelers levensecht op je computerbeeld brengen 4* (voor de PC-uitvoering).

avatar van W B
W B
De graphics en het realisme in het bewegen van de spelers is super, maar de speelbaarheid in bijvoorbeeld het kiezen van de spelers is in tegenstelling tot de voorgaande Fifa's tegenvallend.
Daarentegen wel een leuk spel.

kevin13

kevin13 schreef:
na lang wachten kan ik het toch eindelijk is spelen

Tsja Kevin, het is géén klein spelletje.......
Maar als je het hebt.....heb je wel wat in huis vind ik!

avatar van basik
Viel me erg tegen dat er bij de 360 versie maar 6 competities zitten vandaar die 2,5*

avatar van JohnWilliams
PC-Versie is duizend malen leuker, dus voor iedereen die een PC & XBOX 360 heeft, koop dit spel op de PC .

Veel te makkelijk (gewone xbox versie), mag nog niet de veters strikken van ProEvo

kevin13
voorlopig vind ik het een heel leuk spel, spijtig dat je op de demo niet zo veel kunt doen. ik ga het mij zeker kopen

Game_Kaza
Fifa games verbeteren echt niks en nou vind ik ze echt het spelen niet meer waard. Het is wel weer leuk om eens in het half jaar Fifa 2004 of 2003 te spelen, die vond ik dan weer wat beter.

avatar van Gaming 4 ever!
ik vijn om mee te speelen maar hep geljik

avatar van JohnWilliams
Er word vaak gezegd dat je moet kiezen tussen FIFA & PES maar eigenlijk kan ik bijna niet kiezen, zo vind ik deze Game weer fantastisch maar kan ik bijna ook niet wachten op PES 7!!! Maar dit is wel de beste FIFA.

avatar van Rensie88
Mijn favoriete game op de xbox 360 is tog egt wel fifa 07 !!!
Mooie graphics , mooie acties wat wil je nog meer !

Zeker een goede game en hoort in de top 10

4,5 voor deze meesterlijke voetbalgame !

avatar van jaspertje3
kevin13 schreef:

Koop 't spel gewoon

avatar van JohnWilliams
Inderdaad.......dan heb je tenminste géén gezeur als het spel het niet doet want de meest gekochte spellen doen het.....ook heb je een leuk boekje erbij en gaat het spel langer mee dan een gedownload spel!!!

Toch opvallend verschil tussen xbox en 360 versie. 360 is duidelijk wat lastiger.

%%%%%%
Deze deel overtreft net 06.Het is wat moeilijker maar het is nog steets te makkelijk jammer Maar dit spel is van zeer lang houdbaar .En de carriere is weer machtiger als in FIFA 06 dus het is gewoon een zeer leuke game ietsje beter als 06.Ben benieuwd naar fifa 08 4,5

avatar van Spawn NL
basik schreef:

En het schandalige dat er geen downloadable content voor is gekomen.

avatar van wiiplayer
blergh
0.5*****

Hmm toen ik PES6 en Fifa07 ging vergelijken vond ik PES6 veel beter de spelers van Fifa07 spelen stroef en ze reageren langzaam op een bal

avatar van JohnWilliams
Zeker waar, PES is sowieso altijd wat beter maar FIFA blijft wel de bekendste!

Sims
Deze Fifa is eigenlijk gewoon een kopie van '06, behalve dat er nieuwe spelers bij zitten. En zoiets maakt me geen zak uit. Ik wil gewoon spelen, heb toch geen verstand van de sport in real-life.

avatar van Lucas

Waarom geef je deze dan een punt lager?

Leuk spel overigens 3,5*.

avatar van dangerous-beast
Ik snap echt helamaal niet waarom veel gamers hier zo`n laag cijfer gefen.
Ik vind het een heel goed spel hoor.
Speel het dagelijks nog.

avatar van JohnWilliams
4 sterren heb ik deze gegeven, dat vind ik wel genoeg.

Fifa 2007 is voor het eerst voor mij gevoel origineel.
In plaats van punten en shit hebben ze realistische prijzen onder de voetballers gezet.
Het probleem rond de transfertijd is dat er steeds bijv.club BVD steeds spelers van je wilt kopen.
Maar Fifa 07 boeit me nog steeds 4,.

avatar van Sjonnieee
jaspertje3 schreef:

Koop 't spel gewoon

Waarvoor zal je het kopen als je het gewoon gratis kn downloaden?? k download ook al myn spellen voor de PC. Alleen heb k FIFA07 voor de GB gekocht. Leuk spel 4*

Vermakelijk spel!

Veel kun je er naar mijn mening niet over zeggen omdat al de "fifa series" elk jaar opnieuw praktisch hetzelfde zijn!
Maar daardoor zeker niet slecht

avatar van Piccolo
speelde ook zeer lekker