FIFA 07 (2006)

Alternatieve titels: FIFA Soccer 07 | FIFA Football 07

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox / Xbox 360
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Dit is de seizoen 2006-2007 editie van de FIFA Football serie. Probeer je weg naar de top te halen, coach je eigen team en behaal zo veel mogelijk successen!

avatar van Tha Luz
haha 2 blinde mensen ook goed

avatar van Bahamut Zero
Sarcasme ten top Rujar

dit gaat echt nergens meer over.

avatar van Tha Luz
nee inderdaad we dwalen een beetje af

Beste fifa game ooit! Veel superleuke nieuwe opties en schitterende gameplay. Het enige puntje dat iets minder was was dat het Semi-pro niveau en het Proffesional niveau totaal niet verschillen qua moeilijkheidsgraad, dat kan verwarrend zijn. Voor de rest niks -op of -aan te merken.

*4,5

avatar van FelixTheCat
De besturing is hier veel beter dan de andere FIFA"'s , hier scoor ik er zo 30 in één wedstrijd

avatar van gamelou
1,5
in een word bagger! dit spel.

1,5

avatar van ronanskie
1,0
makelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEt was een vrije goede fifa, maar de keepers waren vrij matig, en hielden nauwelijks wat tegen, en het scoren was extreem makkelijk, ik speelde tegen vrienden weleens wedstrijden waarin uitslagen als 9-9 normaal waren xD

deze oude fifa, wat heb ik hier vroeger een plezier aan beleefd, heb samen met mijn broer echt de 100 uur wel gehaald denk ik, de gameplay was dan ook leuk alleen het spel heeft wel zijn gebreken, zo zijn de keepers van een dram niveau en is het verdedigen zeer moeilijk waardoor je niet raar hoeft te kijken bij een uitslag van bijvoorbeeld 7-6, ook jammer vind ik dat je als je van een bepaald punt van het middenveld schiet, de bal altijd in het doel verdwijnt, maar door de lol die ik aan fifa 07 heb beleefd, geef ik dit spel een 4,0*

tommycool98
Voor de gamecube vond ik deze fifa vroeger echt geweldig en geef het *4.5. Kocht het onlangs voor de xbox 360 en dat was gewoon echt slecht. Voor de xbox 360 versie geef ik *2.