Leisure Suit Larry III: Passionate Patti in Pursuit of the Pulsating Pectorals (1989)

Alternatieve titel: Leisure Suit Larry 3

Ontwikkeld door Sierra
Uitgegeven door Sierra

Larry 3 speelt af op het tropische eiland Nontoonyt. Larry staat op het punt om te scheiden en verliest ook nog eens z'n baan. Zonder al te veel succes gaat hij weer verder op zoek naar de ware liefde totdat hij Patty ontmoet. Eindelijk denkt hij de ware liefde gevonden te hebben! Maar na een wilde nacht met Patty is Larry opeens verdwenen. Patty gaat door de jungle naar hem op zoek, waar vele gevaren op haar wachten.

avatar van kArIzMa_TuRk
Wat een lange titel, zeg..

avatar van Diego
Nog zo'n hoogtepunt uit de Larry reeks. Wederom een geweldig verhaal met soms lastige maar orginele puzzles. Larry doet weer erg zijn best om bloedmooie (en normaal gesproken ver buiten zijn bereik) dames het bed in te praten. In de loop der jaren erg vaak gespeeld maar om een of andere reden had ik altijd moeite met het einde (zelfs met walkthroughs )