Scene It? Box Office Smash! (2008)

Xbox 360
Trivia

Ontwikkeld door Krome
Uitgegeven door Microsoft

In Scene It? Box Office Smash is het tweede deel uit de serie, en het is de bedoeling dat je quizvragen beantwoord. Dit kun je alleen doen, maar je kunt ook met maximaal vier vrienden thuis spelen. Beantwoord zoveel mogelijk vragen juist en probeer als hoogste in de ranglijst te eindigen. De vragen kunnen beantwoord worden met de bijgeleverde Scene It? controllers. Er zijn verschillende categoriën met vragen beschikbaar, eveneens verschillende spelletjes.

Deze game gekocht voor 12,99 en moet zeggen we hebben er veel uren opgespeeld.
Ik zie namelijk veel films maar je moet echt een freak zijn om alles te weten. Zeer leuk spel voor met vrienden moet ik zeggen.
3,5 sterren

1,5
nuf
net voor een tientje gekocht incl controllers. Moet zeggen dat de vragen toch best moeilijk zijn, en er soms 5 vragen over dezelfde film zijn wat lastig is als e hem niet hebt gezien.

In mijn eentje is het best saai, partygame bij uitstek, binnenkort wat vrienden bij elkaar halen voordat ik mijn eindoordeel geef

1,5
nuf
Best wel crappy dit, moeilijkheidsgraad is te hoog dus het is echt voor de 'kenners'. Het wordt al snel een gokspelletje, vooral met het buzzen. Na 3x de long mode doen heb ik al herhaling gezien in vragen. Na 5-10 x spelen heb ik sommige filmscenes al 3x terug gezien.

Grappen tussendoor zijn supersuf en worden constant herhaald, graphics stellen niks voor.