Lips (2008)

Xbox 360
Music

Ontwikkeld door iNiS
Uitgegeven door Microsoft

Met het zangspel Lips moet je proberen om zo goed mogelijk liedjes van bekende artiesten te zingen. Lips is een verzameling van uiteenlopende hits, variërend van klassiekers zoals Bust a Move van Young MC tot hedendaagse hits waaronder Mercy en Young Folks van de jonge Britse diva Duffy en de Zweedse jongens Peter Bjorn and John. Probeer hun liedjes zo goed mogelijk onder controle te krijgen en zing het zo goed mogelijk. Daarmee kun je punten verdienen, en die punten heb je nodig om door te kunnen naar de volgende ronde.

avatar van jaspertje3
De Xbox360 variant van Singstar. Na de Scene It variant op Buzz is dit toch de tweede na-apert van Microsoft in korte tijd.
Ben bang dat ze het succes op de Playstation nooit zullen overtreffen.

avatar van welleweirdo
Uhm, Lips wordt wel even gemaakt door Inis... Jawel, de maker van Elite Beat Agents, dus het kan zeker nog wat worden.

@ Jaspertje3
Singstar is toch eigenlijk ook maar een verkapte karaokemachine en daar waren bovendien SEGA (karaoke game op de Dreamcast, ben de naam kwijt) en Konami (karaoke revolution) toch nog iets eerder mee.

Daarnaast is Scene It! een DVD-gameserie die al voor Buzz bestond en waar enkel een versie voor de Xbox 360 van is gemaakt. Het valt dus wel mee met de originaliteit van Sony, toch?

avatar van jaspertje3
Tja er zijn natuurlijk wel meerdere karaoke en quiz games verschenen. Ik doelde eigenlijk puur op de huidige consolestrijd tussen Sony en Microsoft. Dan vind ik Sony toch inventiever en slimmer dan Microsoft als het gaat om dit soort titels.

Las dat je zelf je eigen mp3tjes er in kon zetten. Maar hoe ze dat gaan doen met de teksten was nog onduidelijk:

“No word on how they'll implement lyrics or a beat chart for the songs, though promised it would be "very, very compelling” .

Zou singstar hiermee wel van de map afvegen.

joeri592
sorry maar singstar is echt 100 keer niks, je kiest een liedje, de tekst staat eronder en dan ga je zingen, voor de rest kan je niks, met wat vrienden kan het nog wel leuk worden maar het is echt heel klein en het is heel simpel om singstar te overtreffen en dat gaat lips waarschijnlijk ook wel doen

avatar van Stan
De songteksten van je eigen nummers staan er niet bij.
Staat vermeld op de officiele website :S

En ik vind singstar dus vel beter

joeri592
Stan schreef:
De songteksten van je eigen nummers staan er niet bij.
Staat vermeld op de officiele website :S

En ik vind singstar dus vel beter

staan de songteksten van je gedownloade liedjes er niet bij?? vreemd... maar waarom stem je waarom je het nog niet gespeeld ebt??

avatar van pie
pie
Super leuk spel vooral met een groepje.
Alle delen zijn leuk alleen jammer dat hier niet
lips deutsche partyknaller op staat die is echt zo grappig.
Als je familie spel wilt hebben of met vrienden iets leuks doen koop deze game. Super !!!!!

avatar van youngtick
Met een maat samengespeeld/gezongen. De meeste nummers kende ik totaal niet. Het enige nummer dat ik mee kon zingen was Ruby van Kaiser Chiefs