Marble Blast Gold (2003)

PC / Xbox
Puzzle / Platform

Ontwikkeld door Monster Studios en GarageGames
Uitgegeven door Garage

Een vaste, maar rappe hand is alles wat je nodig hebt om succes te hebben in deze actiegame in arcade-stijl. Stuur je knikker door een rijkelijk striplandschap, vermijd gevaren, waaronder explosieven, blokkades en andere boobytraps. Rijd op bewegende platforms, verzamel schitterende schatten en nog veel meer! Heb jij alles in huis om de snelste knikker te rollen?

Een zeer simpel spel waar je absoluut geen verstand voor hoeft te hebben om te spelen. Desondanks is het zeer verslavend en vind ik het na 2 jaar spelen nog altijd leuk. Sommige levels zijn alleen wel ingewikkeld, waaronder de flippercastlevel, omdat ik daar de finish niet kan vinden.

matthijs_013 schreef:

Het is al zo'n anderhalf jaar geleden dat je dit gepost hebt, maar voor de mensen die het willen weten ; De finish van het flipperkastlevel ligt ergens achterin. Eerst pak je alle gems, daarna stoot je die vierkantjes op het platform allemaal om en zo krijg je ergens achterin een opening waar de finish achter ligt