Samurai Warriors 2 (2006)

PlayStation 2 / Xbox 360

Ontwikkeld door Omega Force
Uitgegeven door Koei

Samurai Warriors 2 is een hack & slash game. Je kunt kiezen uit allerlei verschillende personages met allen hun eigen vecht stijl. Je vecht met behulp van combo-moves, die groter worden naarmate je level hoger word. Ieder personage heeft een eigen Story-Mode die bestaat uit vijf levels. Naast de story-mode zijn er ook nog andere modes als survival, free, of een Sugoroku mini-game. De Sugoroku mini-game is een bordspel waarin het doel is zoveel mogelijk geld te verzamelen.

Game_Kaza
Leuke hack & slash game. Het was even wennen, maar zodra je combo's langer worden en je het met meerdere characters probeerd word het leuker. De graphics zijn mooi, maar voor de rest is er niet echt iets speciaals.