Bionicle (2003)

Alternatieve titel: Bionicle: The Game

Macintosh / Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Argonaut
Uitgegeven door Electronic Arts en LEGO

In Bionicle kun je kiezen uit zes verschillende Toa helden. Deze helden hebben een doel op Mata Nui. Mata Nui is een paradijs op een eiland, maar er heerst een schaduw over Mata Nui. De zes Toa helden moeten zichzelf evolueren om een betere Toa te worden: een Toa Nuva. De zes Toa helden zijn opzoek naar de zevende Toa om uiteindelijk Makuta te verslaan en de schaduw van Mata Nui te laten verdwijnen. De Toa's hebben allemaal elementaire krachten om zo krachtige energie aanvallen op te wekken. Dit hebben ze nodig, want ze vechten op zes verschillende locaties. Daarnaast komen ze voor een paar pittige vijanden te staan zoals de Bohrok en de Rahkshi, en uiteindelijk ook Makuta.

heb vandaag dit spel gehaald voor budgetprijs.
Ik zal hem eens gaan spelen en dan een stem geven.
Ik hoop dat hij vrij aardig en fraai te spelen is, daarna zal ik een punt en nog een reactie achter laten ben benieuwd.

Heb hem een flink stuk gespeeld, maar al te gauw begon ik
me te ergeren aanhet spel.
de speelmanier van het spel bevalt me niet (spellen zoals hugo,
super mario en noem maar op.
is echt iets voor zulke gamers. geen slecht spel.
Maar niets voor mij, niet mijn genre (ruil hem in voor scarface)
Het is leuk en mooi. daarom voor de fans een 3

avatar van Dark Lord Andrew
Heb deze toen ik klein was 4 keer uitgespeeld
Broertje heeft 2 keer mijn save gewist, dus kon ik weer helemaal overnieuw beginnen... Vond ik niet erg, want ik had de grootste lol met dit spel!