Soldiers of Anarchy (2002)

Alternatieve titels: Resistance & Unborn | Natural Freedom

Strategy

Ontwikkeld door Silver Style
Uitgegeven door Bigben en Simon & Schuster

Soldiers of Anarchy start in het jaar 2014, na een wereldwijde biologische catastrofe. Het gevaarlijke SGDS-virus roeit bijna heel het menselijke ras uit. Je moet na tien jaar in een bunker te hebben geleefd, met een kleine divisie van zes soldaten de nieuwe wereld te lijf gaan. Naarmate je speelt zullen meer soldaten zich bij jouw leger aansluiten. De soldaten hebben elk een aantal unieke eigenschappen zoals explosieven, sabotage en zware wapens. Je hebt invloed op verschillende segmenten van het verhaal. Er bestaan verschillende manieren om het spel uit te spelen en de missies hangen af van jouw beslissingen.