Championship Manager 01/02 (2001)

PC / Macintosh / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Sports Interactive
Uitgegeven door Eidos

In deze Championship Manager van het seizoen 2001-2002 zijn er geen nieuwe competities ten opzichte van de vorige delen. Wel is de database geperfectioneerd, zijn er als manager nog meer mogelijkheden en is het Europese transfersysteem dat werd ingevoerd in 2001 ingevoerd in de game.

avatar van Status Seeker
Waarschijnlijk zijn de updates nog wel terug te vinden op de site van SI Games.

Nee, daar zijn ze niet meer te vinden! iig bedankt voor je reactie!

Deze spel heb zo vaak gespeeld. Meestal nam ik Man Utd met een 3-5-2 opstelling . Cherno Samba bij toptalent . Kocht hem altijd aan t begin van t spel op 16 jarige leeftijd. Na 2 seizoenen topscorer premier league en champions league.

Dit is een superleuk spel , simpel maar wel uitgebreid zoals dat hoor bij een sim.

Laatst weer uit de kast getrokken... wat een jeugdsentiment . En hij blijft eng realistisch. Twee berichten achter elkaar:

Financial trouble at Roda
Financial trouble at RKC

En toch maar even structureel in de top met Telstar, met een selectie die bestaat uit drie Witrussen, twee Brazilianen, twee Chinezen, een Tsjech, twee Engelsen, een Spanjaard, een Griek, twee Nederlanders, een Kroaat, een Irakees, een Libanees, een Paraguayaan, twee Polen, drie Portugezen, twee Roemenen, twee Zweden en een Oekrainer

5,0 *

Beste managerspel ooit! De engine is werkelijk verbluffend, en de simpele doch blijvend interessante spelopvatting zorgt ervoor dat je toch steeds weer opnieuw gaat spelen. Ik speel dit spel nog steeds met de updates van Champman. Zo heb ik steeds de nieuwste spelers, Alle huidige footballmanagersspellen kunnen niet aan deze topper tippen.

avatar van jerom1234
Lijkt me leuk!
Alleen erg voor mijn voetbal-tijd!