Pain (2008)

PlayStation 3
Action / Party

Ontwikkeld door Idol Minds

Bij pain gaat het maar om één doel. Schiet je personage met een katapult de Painwereld in en probeer zoveel mogelijk punten te scoren door je personage pijn te laten hebben. Ook is er een optie om te bowlen met Pain. Schiet je personage weg en kegel zoveel mogelijk pionnen omver.

avatar van jaspertje3
Nu dus ook te koop in de winkel. Ik had betere wel Psn spellen kunnen bedenken die ze op Blu-Ray konden uitbrengen. Maarja, wel fijn voor de mensen die geen credit-card hebben.

De adviesprijs is 25 euro, incl alle characters en uitbreidingen, maar het lijkt me wat aan de dure kant voor een simpel spelletje waar je vrij snel op uitgekeken bent.

Hadden ze maar een voorbeeld genomen aan Quest for Booty, die was slechts 14,99!

Bij ons in de winkel 29.99euro. Lijkt me trouwens niet echt een geweldig spel meer iets voor verstand op nul pilsje erbij met wat vrienden erbij en dan kijken wie de hoogste score krijgt.

Ziet er ook dramtisch slecht uit. Gewoon een gepimpte versie van al die spellen die je op internet ook kan spelen.

Ik weet zelfs niet of het met een pilsje en vrienden nog leuk is. Gaat allemaal in slowmotion met vrij onnatuurlijke bewegingen en interactie met de objecten....

Vast wel leuk met vrienden, maar de uitbreidingen zijn niet meer te tellen waardoor je op den duur aardig wat centjes kwijt zal zijn.

Vraag me af wat 'inclusief alle characters en uitbreidingen' inhoudt, want er komen nog steeds nieuwe bij.

Ik vind het op zich wel een vermakelijk spelletje.

In eerste instantie dacht ik dat je alleen maar iemand kon afschieten op iets en dat dan zou exploderen of weet ik veel wat.

Maar er zit toch bijzonder veel diepgang in dit spelletje.
In de lucht kun je allerlei poses aannemen (dit verschilt per personage), je kunt objecten vastpakken en weer wegggooien, je kunt in lucht zelfs nog een beetje bijsturen en je kan na de landing zelfs nog een beetje bewegen zodat je net nog even een auto, bom of weet ik veel wat kan meepakken. Wat ervoor zorgt dat je score steeds hoger oploopt.

Met vrienden is dit zeker leuk om te spelen en dat heb ik zelf ook gedaan. Ik heb me echt kapot gelachen om de vele belachelijke situaties. Maar in mijn eentje kan ik me er ook wel mee vermaken.
PAIN is gewoon geen spel wat je uren achter elkaar gaat spelen, het is meer voor tussendoor als je een halfuurtje of een uur niks te doen hebt.

30 Euro kan misschien duur zijn, maar als je alsnog alles in de Playstation store koopt ben je zo iets van 37 Euro of zo kwijt.

3, 5 Sterren van mij.

avatar van knakker123
Als je frustraties hebt is dit de game De mime toss is de eerste pantomime voorstelling die ik ooit tof heb gevonden Het is geen hoogstaand gfx spel, maar als ik uitreken hoeveel dit spel per uur kost is dit het goedkoopste spel wat ik ooit gekocht heb voor ps3. daarom 4.5 sterren.

Ben ik nou de enige die veel moeite heeft om een hoge score te halen? Ik vind er daardoor geen klap aan eigenlijk. Zeer onduidelijk besturing. Verder hangt het spel volgens mij van geluk af en dat haat ik.

avatar van knakker123
ik maak van mijn 4.5 sterren 2.5 want online play werkt gewoon niet meer bij de blueray versie die ik heb .Ik heb Idolminds (de makers) gemailed. Ze zouden het fixen. Blijkbaar is dit niet gelukt. Er is wel een nieuw level uitgekomen waar je voor moet betalen. (Museum) Ik had er graag voor willen betalen, maar niet als online play niet werkt.... Jammer, 't is echt een leuk spelletje online.

To Rujar: Je moet het spel effe wat meer spelen voordat je zo een uitspraak doet. Dit spel hangt echt niet van geluk af. Als je goed genoeg bent kun je heensturen waar je wilt met grab en ooch.

Bij mij was de on-line functie eerst ook geblokkeerd. Maar dat gebeurt automatisch, omdat het spel detecteert dat je internet er niet optimaal genoeg voor is. Vervolgens heb ik op m'n pc Azureus afgesloten en alle internetpagina's die open waren.
Daarna deed 'ie het wel.

avatar van knakker123
nee ik draai nooit p2p/download progjes als ik game en ik heb 50 mbit internet. Zou toch snel genoeg moeten zijn. De hele ps3 loopt vast als ik een online game probeer te doen.

avatar van knakker123
Ok, ik heb nog ff wat recht te zetten. De online functie werkt inmiddels al een hele poos weer probleemloos. Museum heb ik downgeload en speel deze met veel plezier. Ik heb van horen zeggen dat er nog meer updates aan zitten te komen. Ik ben benieuwd.

avatar van pascal83
Dit gaat de eerste PS3 game worden die (vanaf deze week in Azië) in 3D te spelen is.