Armored Core for Answer (2008)

PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door From
Uitgegeven door Ubisoft

Armored Core for Answer speelt zich af in de verre toekomst. De planeet is zwaar beschadigd door de steeds groeiende populatie, en de mensheid wordt gedwongen zich terug te trekken in zogenaamde Cradles, gemeenschappen in de lucht. Dat de League, een groep militaire supermacht, de planeet voor zich opeist en de mensen onderdrukt, maakt het leven er niet makkelijker op. Gelukkig is er de ORCA, een rebellenbeweging die zich schuilhoudt op het oppervlak van de Aarde, en in de loop der jaren een aanzienlijk arsenaal heeft weten op te bouwen. Nu zijn ze klaar om de League van de macht te verdrijven. Jij speelt een huurling die beschikt over een knap staaltje van militaire robottechnologie. Aan jou om partij te kiezen in dit conflict en de tegenstander uit te schakelen.

avatar van DylanVR
is dit goed?:)