Days of Thunder (1990)

Atari ST / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Game Boy / Nintendo Entertainment System / PC / Sinclair ZX Spectrum
Racing

Ontwikkeld door Beam en Argonaut
Uitgegeven door MindScape

Jij speelt in Days of Thunder Cole Trickle, die in de film gespeeld word door Tom cruise. Jij rijdt met Cole Trickle in de Nascar, waarin jij met je racewagen op één van de acht verschillende circuits kan rondscheuren. In de wedstrijden die je moet racen moet je een pitstop maken waarin je banden kunnen worden verwisseld, en zodat er brandstof bij getankt kan worden. De pitstop moet zo soepel mogelijk verlopen, zodat je niet te veel posities aan je concurrenten verliest.